رسوایی اخلاقی «جیمز فرانکو» پس از دریافت جایزه گلدن گلوب 2018!

گلدن گلوب امسال تماما برای مقابله با این نوع رسوایی ها شکل گرفت، از هشتگ در فضای مجازی تا لباس و… ولی در این بین یکی از برندگان گلدن گلوب خود به آزار جنسی متهم شد. جیمز فرانکو که به عنوان بهترین بازیگر مرد توانست در گلدن گلوب 2018 جایزه ای را به نام خود ثبت کند پس از یک روز از آن مراسم مورد اتهام آزار جنسی شد.

«جیمز فرانکو» نیز به جمع متهمان اخیر هالیوود پیوست. در مراسم گلدن گلوبی که چند روز پیش برگزار شد افراد حاضر در مراسم بداخلاقی های اخیر برخی از افراد هالیوود را متهم کردند و همگان را برای رسیدن به دنیایی عاری از هرگونه متجاوز دعوت کردند. هرکسی که در این شب جایزه ای برنده شد حداقل در حد یک جمله اتفاقات اخیر هالیوود که در رابطه با بدرفتاری های جنسی تعدادی از افراد بود را متهم کرد و به دفاع از حقوق پایمال شده ی زنان در سال های اخیر پرداخت. یکی از نقد های اخیر به این مراسم آن بود که هیچ کدام از مردانی که گلدن گلوب را به دست آوردند درباره ی هشتگ تازه به راه افتاده ی #Meetoo صحبتی نکردند. این هشتگ در فضای مجازی آسیب دیدگان و قربانیان بدرفتاری های جنسی را به سر دادن اعتراض و ایستادن مقابل چنین پدیده ای دعوت می کند. شخصی چون «گری اولدمن» وقتی جایزه ی بهترین بازیگر سال را در گلدن گلوب تصاحب کرد نیز حرفی در این رابطه به میان نیاورد، چرا که خود او نیز در گذشته متهم به چنین رفتار هایی شده بود. خبر شوکه کننده ی تازه ای که مثل یک بمب فضای مجازی را احاطه کرده اتهامیست که به جیمز فرانکو وارد شده و نکته ی تامل برانگیز این اتفاق مطرح شدن این اتهام دقیقاً یک روز بعد از اتمام مراسم گلدن گلوب است.

فرانکو که به تازگی جایزه ی بهترین بازیگر مرد فیلم کمدی را برای «The Disaster Artist» دریافت کرده متهم به بدرفتاری جنسی شده است. در جریان مراسم گلدن گلوب بود که «آلای شیدی» بازیگر فیلم «The Breakfast Club» شروع به ارسال توئیت هایی علیه فرانکو نمود. این شخص که در سال 2014 با فرانکو تئاتری بازی کرده بود در توئیت خود اعلام کرد که:

هرگز از من نخواهید توضیح دهم چرا از فیلم و سریال سازی کنار کشیدم.

پیش از این نیز خبری در رسانه ها منتشر شده بود که فرانکو به واسطه ی اینستاگرام خود قصد اغفال دختری 17 ساله را داشته است. بازیگر دیگری به نام «وایولت پالی» در توئیت جدید خود اعلام کرد که آن دختر 17 ساله دوست او بوده است. این بازیگر در توئیت جدید خود اعلام نمود که جیمز فرانکو در گذشته او را مورد آزار قرار داده بود. کافیست با کلیک روی این لینک وارد حساب توئیتر این شخص شوید و پیام های او را خطاب به فرانکو مشاهده کنید.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *