خانه ورزش اخبار ورزش رقبای باشگاهی، رفقای تیم ملی؛ ملی پوشان متحد و یکدل برای موفقیت ایران

رقبای باشگاهی، رفقای تیم ملی؛ ملی پوشان متحد و یکدل برای موفقیت ایران

0

بازیکنان ایران که روز یکشنبه تهران را به مقصد دوحه ترک کردند، از روحیه بسیار بالایی برخوردارند. آنها برای پیروزی برابر قطر و نزدیکتر شدن به جام جهانی روسیه، بیش از پیش با یکدیگر همدل شده اند و بسیار پرانرژی و با تمام وجود به تمرین می پردازند. وقتی پای تیم ملی در میان باشد، دیگر حرف زدن و داشتن نگرش رنگی باید رنگ ببازد.

خبرنگار اعزامی برنامه نود به دوحه گزارش می دهد که حتی بازیکنانی که در لیگ با هم رقیب هستند و یا با هم مشکلاتی دارند، در اردوی تیم ملی و در تمرینات آماده سازی برای بازی با قطر رابطه بسیار خوبی داشته و همه با هم همدل و هم قسم شده اند که همه برای موفقیت تیم ملی تلاش کرده و از جان مایه بگذارند.

رامین رضاییان و امید ابراهیمی از بازیکنان اصلی و کلیدی دو رقیب دیرینه تهرانی یعنی پرسپولیس و استقلال هستند که چندی پیش رو در روی هم ایستادند و در دربی ۸۴ برای شکست طرف مقابل همه تلاش خود را انجام می دادند؛ اما اینجا تیم ملی است و دو رقیب تیم های باشگاهی به جای تلاش و کوشش برای مغلوب کردن یکدیگر، دست در دست هم یکدل و یکصدا شده اند تا برای شکست قطر در بازی پنج شنبه، همه با هم و در کنار حضور داشته باشند نه رو در روی یکدیگر.

اینجا هم دو سرخابی سابق کنار هم نشستند؛ بدون شک تجربه و قابلیت های بالای این دو مدافع ملی پوش می تواند نقش تعیین کننده ای در پیروزی و موفقیت تیم ملی ایفا کند. سیدجلال که بسیاری او را یکی از بهترین مدافعان فوتبال ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی می دانند، با تجربه بالای خود می تواند نقش در بسیاری از اتفاقات بازی تأثیرگذار عمل کند. خونسردی، آرامش و متانت پژمان منتظری در خط دفاعی را می توان یکی از برگ های برنده کی روش دانست.

یکی دیگر از عناصر کلیدی در بخش دفاعی، علیرضا بیرانوند دروازه بان شماره یک تیم ملی و پرسپولیس است. بیرانوند که در نظرسنجی برنامه نود به عنوان بهترین دروازه بان ایران انتخاب شد، از روحیه بسیار بالایی برخوردار است و در اردوی تیم ملی با همه بازیکنان شوخی می کند. آقای کلین شیت لیگ برتر ایران بسیار امیدوار است تا مقابل قطر عملکرد خوبی داشته باشد و در موفقیت تیم ملی نقش مؤثری ایفا کند.

بازيكنان تيم ملي و كادر فني پس از مراسم تحويل سال عكسي به يادگار گرفتند. فدراسيون فوتبال پس از تحويل سال به بازيكنان تيم ملي عيدي هم داد! عیدی گرفتن همیشه لذت بخش است و این مسئله در چهره همه بازیکنان به خوبی آشکار بود.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *