طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی مایکروسافت، ناشر بازی Halo Wars 2، رهبر جدید این بازی را با یک تریلر معرفی کرد. مورگان کینسانو جدیدترین رهبر بازی Halo Wars 2 است که در قالب یک بسته الحاقی در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است و می‌توانید با پرداخت ۵.۹۹ دلار وی را خریداری کرده و به بازی کردن بپردازید. همچنین اگر جز دارندگان سیزن‌پس بازی باشید، این رهبر جدید برای شما هم اکنون در دسترس است.

در توضیحات این بسته الحاقی آمده است:

وی در ابتدا برای گرفتن انتقام از کسانی که زندگی‌اش را ویران کرده بودند، می‌جنگید. زمانی که کاوننت‌ها روی کار آمدند، کینسانو آن‌ها را مورد هدف قرار داد تا آن‌ها را از بین ببرد. حال با روی کار آمدن نژاد بنیشد (Banished)، آن‌ها برادر و خواهرهای مورگان کینسانو را تهدید کردند و در ادامه اعلام کرده‌اند که وی قبل از اینکه جلوی کشته شدن یکی از دوستانش را بگیرد، شاهد خاکستر شدن Ark خواهد بود. کینسانو رهبر گروه مبارزه‌ای بنام Firestorm است. اشخاصی که از اعضای ODST، پیاده نظام‌ها و هل‌برینگر (Hellbringer)ها تشکیل شده‌اند.

در ادامه این بسته الحاقی هشت کارت این شخصیت مخصوص حالت بلیتز نیز به بازی اضافه خواهد شد و پنج پک مخصوص کارت‌های وی در اختیار خریداران این بسته الحاقی قرار می‌گیرد.

دانلود با رزولوشن 360p | دانلود با رزولوشن HD 720p | دانلود با رزولوشن FHD 1080p

 zoomg

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *