در روابط زناشویی به همسرتان هدیه دهید این یکی از مهمترین رفتارهای شما باید باشد. هدیه دادن از آغاز بشریت یکی از رفتارهای خالصانه جهت ابراز علاقه بوده است. در اسطوره های عاشقانه نیز رد پایی از این قضیه وجود دارد. به عنوان مثال معشوق از عاشق میخواسته است که یک گیاه نایاب را از پشت کوهها برای او بیاورد و یا یک گوهر گرانبها را به دست بیاورد. در ضمیر ناخودآگاه جمعی زنان امروز، هدیه گرفتن یک نماد عاشقانه جهت اثبات عشق واقعی مردان می باشد. فکر میکنم تا حدودی متوجه شده اید که چرا باید در روابط زناشویی به همسرتان هدیه دهید. هدیه دادن یکی از راه های افزایش عشق است در این مقاله به ۷۷ راهکار کاربردی جهت هدیه دادن به همسر می پردازیم:

حالا خوب دقت کنید:

۱. لزومی ندارد هدیه بخرید. گاهی درست کردن یک کاردستی و یا پیدا کردن یک شیء زیبا مثل صدف دریا نیز بهترین هدیه است. اگر می توانید حتما هنگام سفر سوغاتی بخرید. سوغاتی خریدن نشانه به یاد بودن است.

۲. هدیه های کوچک و زیاد بخرید. سعی کنید به جای آنکه هدیه های گرانقیمت بخرید، هر چند روز یکبار هدایای کوچک و زیبا بخرید. تعداد و استمرار در هدیه دادن بسیار مهم است.

۳. بسته بندی زیبا انتخاب کنید. هیچگاه هدیه را را بدون بسته بندی به همسرتان ندهید. بسته بندی زیبا ارزش هدیه شما را بالا می برد. به یاد داشته باشید در روابط زناشویی به همسرتان هدیه دهید و هدیه را زیبا تقدیم کنید.

۴. گاهی هدیه را در حضور دیگران مخصوصا خانواده اش به او بدهید. بگذارید به هدیه شما افتخار کند. همسر شما به ابراز محبت شما در جمع نیاز دارد.

۵. گاهی او را سورپرایز کنید. یک برنامه ریزی غیر منتظره می تواند همسرتان را ذوق زده کند. هدیه دادن ناگهانی می تواند رنگ تازه ای به زندگیتان ببخشد.

۶. گاهی پول نقد به او هدیه بدهید. پول نقد یکی از زیباترین هدیه هاست. پول نقد را در پاکت زیبا بگذارید و با عشق به او تقدیم کنید.

۷. گاهی برای او خوراکی هدیه بگیرید. به یاد داشته باشید هدیه نشانه محبت است و در اکثر مواقع قیمت آن اهمیتی ندارد. خریدن خوراکی مورد علاقه همسرتان بسیار زیباست.

به یاد داشته باشید زندگی مشترک و شاد نگه دادن همسر شما نیاز به دقت دارد و شما میبابست در روابط زناشویی به همسرتان هدیه دهید تا او را شاد نگه دارید.

 wikiravan

  • ice-water

    خوردن یخ برای سلامتی مضر است؟

    خوردن یخ برای سلامتی مضر است؟ هیچ چیزی همانند خوردن یک تکه یخ تازه در روزهای گرم تابستان ن…
  • قبل و بعد از ورزش چه بخوریم؟

    قبل و بعد از ورزش چه بخوریم؟ آیا تا به حال با شکم خالی در باشگاه ورزش کرده‌اید؟ تغذیه شما،…
  • چگونه اراده خود را تقویت کنیم؟

    چگونه اراده خود را تقویت کنیم؟ خیلی از ما ها خوب میدانیم بعضی صحبت ها در در جهت استتار ضعف…
  • آب دهان چیست چه کاربردی برای ما دارد؟

    آب دهان چیست چه کاربردی برای ما دارد؟ وقتی درمورد بهداشت دهان فکر می‌کنید، احتمالا چیزهای …
  • استرس

    درمان استرس

    درمان استرس استرس اصولا مانع عملکرد صحیح بسیاری از فعالیت های فیزیکی و روحی افراد میشود. ا…
  • درمان خروپف

    روش های درمان خروپف

    روش های درمان خروپف خروپف کردن معمولا به عنوان منبع شوخی در فیلم‌های مختلفی مورد استفاده ق…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *