روح بابا پنجعلی به «پایتخت 6» برمی گردد!

پس از اتمام پخش سری پنجم «پایتخت» محسن تنابنده در گفت‌وگو با رضا رشیدپور از حذف شخصیت بابا پنجعلی با بازی علیرضا خمسه در قسمت‌های بعدی این مجموعه پرطرفدار خبر داد. امروز سیروس مقدم کارگردان این مجموعه اعلام کرد که با حذف شخصیت پنجعلی از روح او در فصل‌های بعدی «پایتخت» استفاده خواهد شد و نقش بهتاش با بازی بهرام افشاری هم در فصل‌های آینده این سریال پر رنگ‌ تر خواهد بود.

سیروس مقدم کارگردان سریال «پایتخت» درباره تولید «پایتخت 6» به فارس گفت: «موضوعات روز جامعه و اتفاقاتی که در کشور می‌افتند همگی متن «پایتخت 6» را شامل می‌شوند. »

او همچنین با نام آوردن از نویسندگان فصل ششم «پایتخت» توضیح داد: «محسن تنابنده و خشایار الوند مشغول ایده پردازی برای رسیدن به داستانی جذاب هستند تا بتوانیم با دست پر وارد میدان شویم و قطعا زمانی فصل ششم این مجموعه پرمخاطب تولید خواهد شد که ما حرفی برای گفتن داشته باشیم.»

مقدم در پایان و درباره تغییراتی که قرار است در شخصیت‌های این مجموعه داده شود، گفت: «قطعا فصل جدید با تغییراتی همراه خواهد بود. به عنوان مثال «بهتاش» به عنوان نماینده قشر جوان (در قسمت‌های قبل) جایش در کار خالی بود و شخصیت بابا پنجعلی هم به دلیل کهولت سن و اینکه نمی‌توانست خیلی دیالوگ بگوید، دیگر خیلی حضور چشمگیری در کار نداشت و در سری جدید ما از روح بابا پنجعلی بهره خواهیم برد که جای کار بیشتری برای نوشتن قصه و دیالوگ خواهد داشت.»

تانی کال

آی سینما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *