خانه ورزش اخبار ورزش روشنایی: با تمام قدرت به مصاف صبا می‌رویم

روشنایی: با تمام قدرت به مصاف صبا می‌رویم

0

بهمن روشنایی در بازی استقلال خوزستان مقابل صبای قم، گفت: باید عملکرد خوبی در این بازی داشته باشیم. با تمام قدرت به میدان می‌رویم تا حقی از کسی ضایع نشود.  می‌خواهیم در این مسابقه هر سه امتیاز را کسب کنیم. چرا که با کسب پیروزی می‌توانیم به رده ششم جدول برسیم. در صورت شکست هم ممکن است به رده دهم جدول سقوط کنیم.

وی در مورد مصدومان و غایبان استقلال خوزستان، تصریح کرد:‌ این بازیکنان برای حفظ انرژی نه بلکه به خاطر مشکلی که داشتند در این بازی غایب هستند. محمد طیبی و دانیال ماهینی مثل مسابقه قبل مصدوم هستند. آرش افشین از ناحیه دست دچار مصدومیت شده  تنها در این بین آلویس نانگ مهاجم کامرونی استقلال خوزستان با تصمیم سرمربی تیم برای استراحت در اهواز مانده است.

سرپرست استقلال خوزستان در مورد مشکلات مالی عنوان کرد:‌دیگر در این مورد صحبت نمی‌کنم چرا که این مسئله لوث می‌شود. همچنان این مشکلات پا بر جا است.

روشنایی در مورد اینکه در صورت رویارویی با الهلال عربستان در یک هشتم نهایی کدام محل را برای میزبانی انتخاب می‌کنند، اظهار داشت: در صورت رویارویی با الهلال در مرحله بعد ازبکستان را به عنوان میزبان انتخاب کردیم. نامه نگاری‌های  لازم را در این ارتباط انجام دادیم.

وی در پایان گفت: امیدوارم مسئولان کمک کنند تا با بهبود شرایط سومین سهمیه استان در لیگ برتر حفظ شود. استقلال خوزستان تیم بسیار خوب و قدرتمندی است که توانسته دل مردم را شاد کند. امیدوارم هر چه زودتر این مشکلات حل شود.

فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *