خانه ورزش اخبار ورزش کی روش تعطیلات شفر را به هم زد

کی روش تعطیلات شفر را به هم زد

0

کی روش تعطیلات شفر را به هم زد

شفر پیش از دربی گفته بود کاش این بازی چند هفته دیگر برگزار می‌شد. او بارها در بقیه مصاحبه‌هایش هم از استقلال چند هفته بعد صحبت کرده بود. استقلالی‌ که در ذهن خود در فرصت سه هفته‌ای تعطیلات لیگ ساخته بود. شفر در هنگامی که این مصاحبه‌ها را انجام می‌داد فکرش را هم نمی‌کرد که کی‌روش قرار است این سه هفته تعطیلات را با او شریک شود!

استقلالی‌ها در دو فصل اخیر با مشکل کم دعوت شدن بازیکنانشان به تیم ملی مواجه بودند. مشکلی که حتی باعث شد چند بازیکن این تیم ساز جدایی سر بدهند. مربیان استقلال در هر برهه‌ای از دعوت پرتعداد بازیکنانشان به تیم ملی خوشحال می‌شدند به جز همین یک مقطع! کی‌روش هم در همین مقطع با دعوت ۷ بازیکن آبی به اردوی تیم ملی شفر را غافلگیر کرد. حالا دیگر از تعطیلات رویایی سرمربی آلمانی خبری نیست. در این تعطیلات فقط او هست و چند بازیکن تیمش که بیشتر آنها هم نیمکت‌نشینان هستند.

استقلال شفر در بازی مقابل پرسپولیس و نفت تهران نشانه‌هایی از تغییر داشت. نشانه‌هایی که قرار بود بعد از تعطیلات پررنگ‌تر و موثر تر باشد. بسیاری از این بازیکنان مشخص است که قرار نیست ملی‌پوش باقی بمانند و جزو خط خورده‌های ابتدایی سرمربی تیم ملی خواهند بود و از این جهت دعوت شدن آنها نه فایده‌ای برای خودشان دارد، نه تیم ملی و نه استقلال.

تانی کال

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *