همان‌طور که می‌دانید بتای بازی Destiny 2 چند روز اول به صورت انحصاری تنها برای پیش خرید کنندگان آن در دسترس است. اما روشی وجود دارد که می‌توان با کمک آن این بتا را بدون پیش خرید بازی اصلی بر روی ایکس باکس وان دریافت کرد. این بتا در ۱۷ جولای برای پلی استیشن ۴ و در ۱۸ جولای برای ایکس باکس وان آغاز می‌شود. هم‌چنین این عنوان در تاریخ ۲۱ جولای در دسترس تمام کاربران قرار خواهد گرفت. اما اگر می‌خواهید چند روز اولیه که این بتا به صورت انحصاری در دسترس پیش‌خرید کنندگان است به تجربه‌ی آن بپردازید، راه حل زیر را مطالعه کنید.

این بتا برای فروشگاه ژاپن مایکروسافت رایگان می‌باشد. تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که از اینجا به صفحه Destiny 2 Beta بروید، در حساب کاربری خود وارد شوید و این عنوان را دریافت کنید. پس از دریافت آن می‌توانید در لیست بازی‌های موجود در حساب کاربریتان (Ready to Install) آن را مشاهده کنید و اقدام به پیش‌دانلود آن نمایید.

این بتا برروی رایانه‌های شخصی منتشر نخواهد شد. بازی Destiny 2 در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۱۷ برای ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ منتشر خواهد شد. نسخه‌ی رایانه‌های شخصی نیز برای انتشار در ۲۴ اکتبر برنامه ریزی شده است.

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *