خانه ورزش اخبار ورزش رونالدو: امیدوارم رقابتم با مسی ادامه داشته باشد؛ زمان زیادی منتظر توپ طلای پنجم بودم

رونالدو: امیدوارم رقابتم با مسی ادامه داشته باشد؛ زمان زیادی منتظر توپ طلای پنجم بودم

0

کریستیانو رونالدو پس از تصاحب پنجمین توپ طلای خود در برج ایفل از سوی نشریه فرانس فوتبال درباره احساسش از کسب این جایزه، آینده اش و رقابت با لیونل مسی با دیوید ژینولا که اجرای مراسم را بر عهده داشت صحبت کرد.

رونالدو پس از تصاحب جایزه نقل از مارکا به مجری مراسم گفت:

واقعا از کسب این جایزه خوشحالم. تصاحب توپ طلا در برج ایفل تجریه فوق العاده ای بود. این لحظه فوق العاده ای در دوران بازیگری من است. زمان زیادی منتظر بردن این جایزه بودم. سال شگفت انگیزی را پشت سر گذاشتم.

همراه با رئال مادرید فاتح لالیگا و لیگ قهرمانان شدم و توانستم بار دیگر عنوان آقای گلی لیگ قهرمانان را کسب کنم. این عناوین باعث شدند به این جایزه برسم و باید از همبازیانم در رئال و تیم ملی پرتغال تشکر کنم. در رئال خیلی خوشحالم و دوست دارم در این تیم بمانم. در صورت امکان دوست دارم در رئال مادرید بازنشسته شوم. البته قبل از بازنشستگی خواهان ۷ فرزند و ۷ توپ طلا هستم!

امیدوارم برای مدتی طولانی بتوانم به بازی در این سطح ادامه دهم و رقابتم با مسی ادامه داشته باشد. تصاحب این جوایز توسط مسی و من بی دلیل نیستند البته کسی چون نیمار بازیکن بااستعدادی است و مطمئنا شانس تصاحب توپ طلا در آینده را دارد. نسبت به این فصل احساس خوبی دارم و باید ببینیم در پایان فصل توانستیم چه نتایجی بدست می آید.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *