خانه تکنولوژی اخبار رونمایی سونی از پروژکتور لمسی اندرویدی اکسپریا

رونمایی سونی از پروژکتور لمسی اندرویدی اکسپریا

0

می‌دانیم که هرکسی به یک پروژکتور نیاز پیدا نمی‌کند، با این حال ممکن است در شرایطی به آن نیاز پیدا کنید. ممکن است به خاطر موقعیت کاریتان ارائه‌های زیادی خارج از دفتر داشته باشید یا حتی ممکن است به‌خاطر این‌که در مهمانی‌ها ونشست‌های نسبتا زیادی شرکت می‌کنید، نیاز داشته باشید فیلم و ویدئو را در یک صفحه نمایش بزرگ نشان دهید و یا حتی برای تماشای فیلم در خانه یک نمایشگر بزرگ‌تر را بدون اینکه دست و پا گیر باشد، ترجیح می‌دهید. این جاست که یک پروژکتور قابل حمل به کارتان می‌آید.

در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷ MWC، سونی از یک پروژکتور جدید به نام «سونی اکسپریا تاچ» (Sony Xperia Touch) رونمایی کرد. شاید کنجکاو باشید بدانید چرا نام سونی اکسپریا را برای آن انتخاب کرده‌اند. باید بگوییم که این پروژکتور با سیستم عامل اندروید کار می‌کند و به نوعی دوکاره است. در واقع می‌توان هم‌زمان از این پروژکتور به‌عنوان تبلت نیز استفاده کرد؛ به‌ این معنی که پروژکتور اکسپریا تاچ با انداختن تصویر روی هر سطح صافی می‌تواند آن را به یک صفحه‌ی لمسی تبدیل کند.

Xperia-Projector-1

می‌توانید در یک وب‌سایت گشت و گذار یا ویدیو پخش کنید و با لمس کردن تصویری که پروژکتور منعکس کرده آن را کنترل کنید. با توجه به اینکه پروژکتور اکسپریا اندرویدی است، این دستگاه به گوگل پلی استور دسترسی دارد. بنابراین شما می‌توانید انواع اپلیکیشن‌ها مانند بازی‌ها‌ را دانلود کنید و روی هر سطحی مثل یک تبلت با آن کار کنید.

Xperia-Projector-2

متاسفانه سونی اکسپریا تاچ قیمت کمی نخواهد داشت. قیمت این پروژکتور در حال حاضر بالای ۱۶۰۰ دلار تخمین زده شده و پیش‌بینی می‌شود عرضه‌ی آن بهار سال آینده در اروپا آغاز شود. با این حال مشخص نیست این دستگاه چه زمانی به بازار سایر کشورها می‌آید.

دیجی کالا مگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *