در ادامه ی گوشی مقرون به صرفه برند هوآوی با نام Huawei Y3 II که سال گذشته راهی بازار شد، به تازگی این کمپانی چینی از نسخه ۲۰۱۷ این مدل به صورت رسمی در وبسایت خود رونمایی کرد که البته این معرفی بدون هیچ تبلیغات قبلی و در سکوت خبری اتفاق افتاد. نامی که برای این مدل در نظر گرفته شده Huawei Y 2017 بوده و هنوز قیمت تمام شده و تاریخ عرضه آن به بازار فروش مشخص نشده است.

رونمایی از نسخه 2017 گوشی Huawei Y3 در وبسایت این کمپانی

رونمایی از نسخه ۲۰۱۷ گوشی Huawei Y3 در وبسایت این کمپانی

با این وجود همه چیز در مورد مشخصات فنی این مدل گوشی اندرویدی میان-رده منتشر شده است. در ابتدا باید به این نکته اشاره کرد که Y3 2017 در چندین رنگ برای فروش آماده شده که این رنگ ها شامل آبی، طوسی، طلایی، صورتی و سفید می شود.

این مدل گوشی همچنین در دو نسخه عرضه خواهد شد که تفاوت عمده بین این دو مدل در نوع چیپست بکار برده شده در آنهاست. یکی از مدل های Y3 2017 شامل پردازنده چهار هسته ای MT6737M کمپانی مدیاتک با سرعت پردازش ۱٫۱GHz و دیگری در بردارنده پردازنده چهار هسته ای MT6580 مدیاتک با سرعت پردازش ۱٫۳GHz است.

ظرفیت حافظه در هر دو مدل یکسان می باشد که شامل حافظه رم ۱ گیگابایتی و حافظه داخلی ۸ گیگابایتی قابل ارتقاء می شود. همچنین این گوشی ارزان قیمت هواوی مجهز به نمایشگری ۵ اینچی با رزولوشن FWVGA (854 x 480 pixels) است.

دوربین اصلی این مدل ۸ مگاپیکسلی است که فلش LED نیز آن را همراهی می کند، دوربین جلو نیز ۲ مگاپیکسلی است. باتری بکاربرده شده در Y3 2017 نیز دارای ظرفیت ۲۲۰۰ میلی آمپر بوده و اندروید مارشمالو ۶٫۰ بر روی آن اجرا می شود.

vitrino

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *