رونمایی از پورشه 911 کرارا T

شرکت پورشه یکی از برندهای مطرح تولیدکننده خودروهای پرقدرت و لوکس بوده که به تازگی تصمیم گرفت خودرو کوپه ۹۱۱کرارا T را با وزنی کمتر از مدل های پیشین ۹۱۱ و عملکردی بالا معرفی کند. با کاهش وزن مدل کیفیت آیرودینامیکی خودرو بهبود پیدا کرده و در مجموع می توان شاهد عملکرد حرکتی بهتری در ۹۱۱ کرارا T بود. خودروساز آلمانی با استفاده از شاسی اسپرت PASM و پکیج Sport Chrono Package ساختار مسابقه ای را به این خودرو بخشیده تا در میان رقبا یک مدل بزرگ و فوق العاده به شمار رود.

رونمایی از پورشه 911 کرارا T

این مدل نسبت به پورشه کرارا دیگر ۲۰ کیلوگرم وزن کمتری داشته از این رو می تواند انتظارات را به عنوان یک مدل اسپرت برآورده سازد. پیشرانه در نظر گرفته شده برای این خودرو از نوع ۳۷۰ اسب بخاری بوده که در ۴.۵ ثانیه به ۱۰۰ کیلومتربرساعت می رسد و با گیربکس PDK پورشه در مدت زمان کمتر ۴.۲ ثانیه به ۱۰۰ کیلومتر خواهد رسید. پورشه معتقد است که ۹۱۱ کرارا T یک مدل برگرفته از ریشه های خود بوده که با بهبودیهایی انجام گرفته به یک مدل قابل توجه تبدیل شده است.

911 کرارا T

گذشته از بخش فنی، در فضای داخلی تریم باکیفیت آلکانترا و صفحه نمایش بزرگ لمسی به کار گرفته شده تا مطابقت کاملی با نمای بیرونی داشته باشد. به گفته شرکت آلمانی مدل در رنگ های زرد، آبی، نارنجی، قرمز، سفید، آبی، مشکی و نقره ای به فروش می رسد.۹۱۱ کرارا T در ماه ژانویه ۲۰۱۸ با قیمت ۱۰۷ هزار یورو به فروش خواهد رسید. پیشتر شرکت پورشه به معرفی نسخه دیگری از خودرو۹۱۱ کرارا پرداخت که خودرویی سوپراسپرت قدرتمندی محسوب می شد و طراحی بهبودیافته نسبت به نسل پیشین داشت. انتظار می رود در آینده نیز مدل های دیگری از ۹۱۱ معرفی شود که با ژن این سری نسبت به قبل برتر بوده و بتوانند عملکرد فوق العاده ای در جاده ها از خود نشان دهند.

تانی کال

آی تک

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *