رونمایی گوشی اوپو F5 با دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی

پس از هفته‌ها انتشار شایعات و تصاویر تبلیغاتی متعدد، بالاخره کمپانی چینی اوپو از گوشی هوشمند جدید خود به نام اوپو F5 رونمایی کرد. این اسمارت‌فون که قرار است جانشینی برای مدل قبلی این شرکت یعنی اوپو F3 باشد، به یک نمایشگر ال‌سی‌دی 6 اینچی با رزولوشن 1080 در 2160 پیکسل و نسبت ابعاد 18:9 مجهز و سنسور اثر انگشت نیز از پنل جلویی گوشی حذف شده است.

این سنسور اکنون به قسمت پشتی دستگاه منتقل شده؛ البته اگر به استفاده از این سنسور در این قسمت عادت ندارید، جای هیچ‌گونه نگرانی نبوده چراکه این محصول به قابلیت بازگشایی قفل گوشی از طریق چهره نیز مجهز است. اما باید توجه داشت که امنیت این شیوه قفل‌گشایی، به پای امنیت سنسور اثر انگشت نمی‌رسد.

رونمایی گوشی اوپو F5 با دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی

اوپو همواره تاکید ویژه‌ای را بر روی دوربین گوشی‌های هوشمند خود دارد به‌طوری‌که اوپو F5 را به یک سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 مجهز کرده است. در قسمت جلویی نیز از یک سنسور 20 مگاپیکسلی 1/2.8 اینچی بهره می‌برد. این گوشی همچنین از قابلیت نرم افزاری هوش مصنوعی برای ثبت عکس‌هایی زیباتر برخوردار است. اوپو F5 قادر بوده قسمت‌هایی همچون چشم‌ها، بینی، فک و استخوان گونه‌ها را در عکس‌های سلفی با کیفیت بهتری نشان دهد. این دوربین می‌تواند چشم‌ها را نیز روشن‌تر از حالت عادی ثبت کند و عکس‌های سلفی پرتره کم‌نظیری را برای کاربران به ارمغان آورد.

محصول جدید اوپو در دو مدل عرضه خواهد شد که مدل نخست به حافظه داخلی 32 گیگابایتی و رم 3 گیگابایتی و مدل دوم نیز به حافظه داخلی 64 گیگابایتی و رم 4 گیگابایتی مجهز خواهد بود. بار پردازشی این گوشی را نیز چیپ‌ست هلیو P23 مجهز به هشت هسته Cortex A53 به دوش می‌کشد. پیش‌فروش این گوشی از 27 اکتبر در فیلیپین آغاز و عرضه آن نیز از هفته آینده با قیمت 263 یورو شروع خواهد شد.

تانی کال

برگرفته از GSMARENA

آی تی رسان

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *