ریدلی اسکات: فیلمنامه فیلم Gladiator 2 در دست نوشتن است

ریدلی اسکات در مصاحبه اخیر خود تایید کرد که مراحل نوشتن فیلمنامه فیلم Gladiator 2 در حال انجام است و پس از فیلم Kitbag، به سراغ ساخت دنباله فیلم گلادیاتور خواهد رفت.

سال‌ها است که اخبار ساخت فیلم Gladiator 2 شنیده می‌شود، اما تا به امروز ساخت این فیلم رسما آغاز نشده است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ریدلی اسکات اطلاعات جدیدی از وضعیت دنباله فیلم Gladiator را به اشتراک گذاشته است. ریدلی اسکات در مصاحبه با امپایر گفت که در حال نوشتن فیلمنامه فیلم گلادیاتور 2 است و پس از ساخت فیلم Kitbag با بازی واکین فینیکس و جودی کومر، به سراغ این فیلم خواهد رفت.

اسکات گفت: «من هم‌اکنون در حال نوشتن فیلمنامه فیلم بعدی گلادیاتور هستم. بنابراین وقتی فیلم ناپلئون را ساختم، فیلم Gladiator 2 آماده تولید خواهد بود.» طبق شایعات منتشر شده، فیلم Kitbag احتمالا در سال ۲۰۲۳ اکران خواهد شد و این بدان معنا است که دنباله فیلم Gladiator قرار نیست زودتر از سال ۲۰۲۴ اکران شود. در سال ۲۰۱۸ ددلاین خبری منتشر شد که اسکات در حال ساخت فیلم Gladiator 2 است.

ریدلی اسکات در پشت صحنه فیلم پرومتئوس

در آن زمان طرفداران متوجه شدند که راسل کرو، بازیگر نقش ماکسیموس قرار نیست بخشی از داستان فیلم باشد، اما گفته می‌شود که فیلم Gladiator 2 قرار است داستان لوسیوس، پسر لوسیلا با بازی کانی نیلسن و خواهرزاده کومودوس با بازی واکین فینیکس را دنبال کند. لوسیوس در پایان فیلم Gladiator بسیار تحت تاثیر ماکسیموس قرار گرفته بود که او و مادرش را نجات داد. اسکات در پاییز امسال دو فیلم The Last Duel و فیلم House of Gucci را خواهد داشت که قرار است طی هفته‌های آینده اکران شوند.

همچنین اپل حق تولید و پخش فیلم Kitbag را خریداری کرده است و انتظار می‌رود مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم از اوایل سال ۲۰۲۲ آغاز شود. فیلم Kitbag قرار است از شبکه اپل تی‌وی پلاس پخش شود.
تانی کال

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *