«ریدلی اسکات» گلادیاتور 2 را می‌سازد

«ریدلی اسکات» برای تولید دنباله فیلم برنده اسکار «گلادیاتور» (Gladiator) پس از هجده سال دوباره به آرنا بازمی‌گردد. اسکات طبق آخرین گزارش‌ها کار خود بر روی دنباله‌ی «گلادیاتور» که در سال ۲۰۰۰ پنج جایزه آکادمی از جمله بهترین فیلم سال و بهترین بازیگر مرد نقش اول را کسب کرد آغاز کرده است. «پیتر کرگ» نویسنده «هانگر گیمز» فیلمنامه قسمت دوم را می‌نویسد و اسکات آن را کارگردانی می‌کند.

[هشدار: اسپویلر از فیلم «گلادیاتور]

علیرغم اینکه شخصیت «ماکسیموس» با بازی «راسل کرو» در پایان قسمت اول می‌میرد، اما دنباله فیلم همان داستان را پی خواهد گرفت و این بار سرگذشت «لوسیوس» پسر «لوسیلا» (کانی نیلسن) روایت می‌شود. لوسیوس در قسمت قبلی به کومودوس (خواکین فینکس) پسر «مارکوس اورلیوس» رهبر امپراطوری روم هم ارتباطی داشت. ماکسموس پیش از مرگش زندگی لوسوس و لوسیلا را نجات داد و پسر جوان را به شدت تحت تأثیر قرار ‌داد.

به نظر می‌رسد که استودیوی دریم‌ورکس که قسمت اول را به تولید رسانده، مشارکتی در ساخت دنباله فیلم ندارد و پارامونت آن را توسعه می‌دهد و یونیورسال روی پرده می‌برد.

در حال حاضر تاریخ اکران «گلادیاتور ۲» مشخص نیست و با توجه به پروژه‌های متعددی که اسکات در آن فعالیت می‌کند، پیش‌بینی آن هم بسیار دشوار است. این فیلمساز این روزها سریالی با نام (Raised By Wolves) را برای شبکه TNT می‌سازد و همچنین قرار است فیلم‌های بلندی مانند داستان مرلین را برای دیزنی، و فیلمی در مورد «لیندزی آداریو» عکاس خبرنگار جنجالی با بازی «اسکارلت جوهانسون» بسازد.

فیلم «گلادیاتور» که نامزد دریافت ۱۱ جایزه اسکار شد، ۱۸۷ میلیون دلار در آمریکا و ۴۶۰ میلیون دلار در سایر نقاط جهان فروخت.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *