کارگردان زاک اسنایدر از حضور کوتاه و برجسته خودش در فیلم Wonder Woman (واندر وومن) خبر داده است. از آنجا که دنیای گسترده دی سی در حال حاضر رو به جلو حرکت می کند، طرفداران سرسخت، زمان خود را صرف تماشای این فیلم ها می کنند و امیدوارند تا بتوانند پیام و نکات های پنهایی فیلم را نیز پیدا کنند و ظاهرا یکی از این نکات نیز خودنمایی زاک اسنایدر در جلوی دوربین به عنوان یکی از سربازانی می باشد که در جنگ جهانی اول می جنگد.

اسنایدر، فردی محوری و اساسی در ساخت دنیای گسترده دی سی می باشد. او فیلم Man of Steel (مرد پولادین) را در سال ۲۰۱۳ و با بازی هنری کویل به عنوان سوپرمن جدید کارگردانی کرد که اولین فیلم دنیای مشترک سینمایی دی سی می باشد. همچنین سال گذشته او سکان دار فیلم Batman v. Superman: Dawn of Justice (بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت) بود که به ما بتمن جدید با بازی بن افلک و واندر وومن با بازی گل گدات را معرفی کرد. سپس او در فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) به کارگردانی دیوید آیر تهیه کننده اجرایی بود و همچنین علاوه بر تولید فیلم واندر وومن به کارگردانی پتی جنکینز، یکی از نویسندگان فیلمنامه می باشد.

در عکسی فوری و سیاه و سفید، اسنایدر در لباس جنگی کامل خود متشکل از یک کلاه آهنی و مسلسلی در دست در حالی دیده می شود که با پس زمینه ای جنگ زده ژستی برای دوربین گرفته است.

زاک اسنایدر در فیلم Wonder Woman (واندر وومن)

زاک اسنایدر میل شدیدی برای پنهانی قرار دادن خود در فیلم هایی دارد که در حال کار بر روی آنها می باشد. و ما مطمئن نیستیم که آیا این ها از روی عمد می باشد یا به صورت تصادفی رخ داده است. در سال ۲۰۰۴، او در فیلم Dawn of the Dead (طلوع مردگان) نقش یک سرباز را به تصویر کشید که در کاخ سفید در حال گشت زنی بود. چند سال بعد در سال ۲۰۰۹، او بار دیگر لباس یک سرباز را به تن کرد که در جنگ ویتنام و در کنار شخصیت کمدین در فیلم Watchmen (نگهبانان) می جنگیده است.

اسنایدر در فیلم بتمن در برابر سوپرمن نیز  حضور داشته است ولی این بار دست او بود که در فیلم دیده شد و همین نیز تشخیص حضور او در فیلم را بسیار سخت کرد. همانطور که فیلمبردار فیلم یعنی لری فانگ بیان کرده، در صحنه مبارزه در کلاب، دستی که تلفن بتمن را بر می دارد در واقع دست بن افلک نیست و دست زاک اسنایدر می باشد. از آنجا که فیلم Justice League (لیگ عدالت) در نوامبر امسال بر روی پرده سینماها می رود، جای شگفتی ندارد اگر زاک اسنایدر را در این فیلم ببینیم.

bia2mag

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *