خانه ورزش اخبار ورزش زرنگ‌ها و تنبل‌های بازار نقل و انتقالات

زرنگ‌ها و تنبل‌های بازار نقل و انتقالات

0

احتمالا با پایان بازی های سه نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا و مشخص شدن تکلیف سرمربی تیم ها در روزهای آینده بازار نقل و انتقالات تکانی خواهد خورد.

پرسپولیس-۲

پرسپولیس شروعی توفانی در بازار نقل و انتقالات داشت و بلافاصله پس از پایان لیگ با خرید شجاع خلیل زاده و گادوین منشا خودنمایی کرد. قرمزها البته در ادامه دیگر کار خاصی انجام ندادند. به نظر می رسد پرسپولیس در انتظار پایان بازیهایش در آسیاست. برانکو شاید خریدهای زیادی نخواهد. از طرفی تکلیف ماندن سروش رفیعی و بازگشت امید عالیشاه و احمد نوراللهی به صورت صددرصد مشخص نشده و پرسپولیسی ها منتظر مشخص شدن تکلیف این سه بازیکن اند. بیشتر بازیکنان پرسپولیس با این تیم قرارداد دارند، این باشگاه شاید به دنبال خرید یکی، دو بازیکن دیگر باشد.

صنعت نفت آبادان-۳

صنعت نفت آبادان در روزهای گذشته اصلا بیکار ننشست. این تیم پس از معرفی فراز کمالوند به عنوان سرمربی خیلی زود جذب بازیکن را شروع کرد. مرتضی اسدی که در همان روز امضای قرارداد کمالوند به نفت پیوست. جاسم کرار و فرید بهزادی کریمی هم دو خرید دیگر آبادانی ها هستند.

سپاهان- ۲

سپاهان نشان داده اهل خریدهای دقیقه نودی نیست. این تیم هم جزو فعالان بازار بوده و شاهین ثاقبی، سیاوش یزدانی را به خدمت گرفته است. اخبار زیادی هم در زمینه مذاکره سپاهان با بازیکنانی مثل رامین رضاییان و عزت پورقاز هم منتشر شده است.

 گسترش فولاد- ۲

گسترش فولاد را باید دیگر تیم پرکار در بازار دانست. این تیم فعلا از همسایه خود، ماشین سازی دو بازیکن؛ کاخاشویلی و امین حاج محمدی را جذب کرده است.

 سایپا-۳

سایپا دیگر تیمی است که پس از معرفی علی دایی به عنوان سرمربی بلافاصله خرید بازیکن را شروع کرد. طاها شریعتی، آرش رضاوند، محمد عباس زاده سه بازیکن جدید سایپا محسوب می‌شوند. سایپایی ها محمدرضا اخباری را هم از تراکتورسازی برگرداندند.

پارس جنوبی-۲

پارس جنوبی دیگر تیمی بوده که بیکار ننشسته، البته خریدهای این تیم خیلی هم پرسروصدا نبوده و مهدی تارتار فعلا به سراغ دو بازیکن لیگ یکی به نام های واحد بخشی و مهدی عبدی رفته است.

سایر تیم‌ها

به غیر از تیم‌های پرسپولیس، صنعت نفت آبادان، گسترش فولاد، سپاهان، سایپا و پارس جنوبی سایر تیم ها فعلا کار خاصی انجام نداده‌اند.

تراکتورسازی که از خرید بازیکن محروم است و اگر موفق شود بازیکنان اصلی خود را حفظ کند هنر کرده است.

استقلال منتظر پایان بازیهایش است و فعلا خرید بازیکن را شروع نکرده است. ذوب آهن هم قطعا پس از مشخص شدن سرمربی فعالیت‌های خود را آغاز خواهد کرد. فولاد به تازگی سرمربی خود را شناخته و طبیعی است که فرصت خرید بازیکن را نداشت.

پدیده، سیاه جامگان، پیکان، سپیدرود هم فعلا در حال سبک و سنگین کردن شرایط هستند.

نفت تهران و استقلال خوزستان هم وضعیت مبهم دارند و فعلا درگیر بدهی‌هایشان هستند. بعید است این دو باشگاه به این زودی‌ها وارد بازار شوند.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *