به‌تازگی شرکت بازیسازی Bloober Team که ساخت بازی Layers of Fear را در کارنامه خود دارد، اعلام کرده است که بازی ترسناک Observer در تابستان سال جاری میلادی منتشر خواهد شد.

آقای Rafal Basaj از شرکت Bloober Team ضمن تایید این خبر اعلام کرده است که این بازی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در تابستان سال جاری عرضه می‌گردد.

بازی Observer به نظر می‌رسد در روند توسعه خود از سریال تلویزیونی Black Mirror الهام گرفته است. در ساخته جدید شرکت Bloober Team شما با عنوانی مواجه هستید که از لحاظ درگیر کردن ذهن و افکار شما در مقایسه با عناوین هم‌سبک از عمق و پیچیدگی بیشتری برخوردار است.

امیدواریم در ساخت این عنوان به انتظارات بازیبازان در رابطه با تجربه حرس ترس واقعی در یک بازی ویدیویی به خوبی پاسخ داده شود و صرفا با عنوانی مواجه نباشیم که فقظ در نظر دارد تا موارد ترسناک کلیشه‌ای را به مخاطب نمایش دهد، نکته‌ای که پیش از این بسیاری از عناوین هم سبک بدون توجه به آن با شکست‌های سنگینی مواجه شده‌اند.

در حال حاضر تاریخ دقیق انتشار بازی Observer از سوی سازندگان مشخص نشده است و در آینده اخبار بیشتری در این رابطه منتشر خواهد شد.

گیمفا

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *