زمان انتشار فصل سوم سریال Humans

شبکه AMC امروز اعلام کرد که سریال موفق Humans «هیومنز» که سبکی علمی تخیلی دارد، قرار است از روز سه‌شنبه، پنجم ژوئن، در ساعت ۱۰ شب به وقت بریتانیا از شبکه‌ی AMC پخش شود.

سریال Humans نگاهی هیجان انگیز به روند انقلاب فناوری و تاثیرات آن بر جوامع بشری دارد. اکنون درست به‌موقع، فصل سوم این سریال قرار است تا در فضای بهتر و بزرگتری نسبت به قبل منتشر شود. فصل سوم این سریال دارای ۸ قسمت است و داستان آن در زمان حال و در دنیایی موازی با دنیای ما اتفاق می‌افتد؛ این فصل قرار است به اتفاقاتی بپردازد که هنگام محو شدن مرز بین انسان و ماشین رخ می‌دهد. همچنین مارک بونار (Mark Bonnar) قرار است تا در این فصل به بازیگران فصل‌های قبلی این سریال، یعنی جما چان (Gemma Chan)، کاترین پارکینسون (Catherine Parkinson)، تام گودمن هیل (Tom Goodman Hill)، امیلی برینگتون (Emily Berrington)، کالین مورگان (Colin Morgan)، ایوونا جرمیا (Ivonna Jeremiah) و راث برادلی (Ruth Bradley)، ملحق شود.

در داستان این فصل از این سریال، یک سال از زمان بروز جنگ‌هایی می‌گذرد که انسان‌های مصنوعی در جهت تلاش برای بقا در دنیایی می‌جنگند که ازآن‌ها متنفر است و آن‌ها را می‌ترساند؛ این جنگ‌ها تلفات زیادی نیز تاکنون به بار آورده است. در کشور بریتانیا که اکنون بین دو گروه انسان‌ها و ربات‌ها یا همان انسان‌های مصنوعی تقسیم شده است، درگیری بسیار شدیدی وجود دارد تا شاید این دو گروه بتوانند به شرایط صلح دست پیدا کنند، ولی در همین حین در بین جامعه‌ی انسان‌های مصنوعی، شکستگی‌ها و مشکلاتی به‌وجود می‌آید که موجب می‌شود تا تمام امیدها تبدیل به ناامیدی شوند.

از طرفی دیگر، در بین تمام درگیری‌ها و هرج و مرج‌های سیاسی به‌وجود آمده، گروهی جدید نیز پا به عرصه‌ی این داستان می‌گذارند و موجب می‌شوند تا این داستان چند روایتی ما، بیش از پیش پیچیده شود. درحالی‌که ربات‌های داستان ما یعنی، میا (Mia)، نیسکا (Niska) و مکس (Max) به جنگشان برای به‌دست آوردن حقوق زندگی ادامه می‌دهند، جوی (Joe)، لارا (Luara) و فرزندان آنان یعنی متی (Mattie)، توبی (Toby) و سوفی (Sophie) نیز همچنان درحال درگیری هستند تا خودشان را با اتفاقاتی وفق دهند که در اواخر فصل گذشته برای آن‌ها رخ داد.

داستان سریال Humans توسط سم وینسنت (Sam Vincent)، جاناتان براکلی (Jonathan Brackley)، دبی امالی (Debbie O’Malley)، نامسی خان (Namsi Khan)، جاناتان هارباتل (Jonathan Harbottle)، ملیسا اقبال (Melissa Iqbal) و دیزی کولام (Daisy Coulam) نوشته شده است. این سریال برپایه‌ی کتابی با نام Real Humans است که مربوط به لارس لاندستورم (Lars Lundstorm) نویسنده‌ی سوئدی است و در سبک درام علمی تخیلی نوشته شده است.

گروه تهیه‌کنندگان اجرایی فصل جدید این سریال را نیز درک واکس (Derek Wax)، اما کینگزمن لوید (Emma Kingsman Lloyd)، سم وینسنت و جاناتان براکلی از طرف کمپانی Wild Mercury Productions، و همچنین لارس لاندستورم و هنریک وایدمن (Henrik Widman) از طرف کمپانی Matador Films تشکیل می‌دهند. ویکی دلاو (Vicki Delow) نیز تهیه‌کنندگی این سریال را برعهده دارد. فصل سوم این سریال برای شبکه‌ی ۴ (Channel 4) و همچنین شبکه‌ی AMC سفارش داده شده است.

تانی کال

برگرفته از Comingsoon

سینماگیمفا

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *