در حالی که کم کم در حال نزدیک شدن به سالگرد بازی فوق‌العاده Battlefield 1 هستیم، زمزمه‌هایی از در حال ساخت بودن بازی Battlefield 5 به گوش می‌رسد.

چند سالی است که شرکت الکترونیک آرتز برای ساخت عناوین مطرح خود از موتور گرافیکی و بسیار قدرتمند «فراست بایت» (Frostbite) استفاده می‌کند. ولی همان طور که می‌دانید، اوج قدرت این موتور گرافیکی را تنها در بازی‌های مجموعه بتلفیلد شاهد بوده‌ایم چرا که استودیو بازی‌سازی دایس، این موتور را به منظور ساخت بازی‌های این مجموعه خلق کرده بود. به هر حال از آن‌جایی که مالیکت امتیاز این موتور بر عهده الکترونیک آرتز است، این شرکت به استودیو‌های تحت امرش این اجازه‌ را می‌دهد که برای ساخت عناوین خود از موتور فراست‌ بایت استفاده کنند. به هر حال الکترونیک آرتز اعلام کرده است که تعداد بازی‌های که با استفاده از این موتور گرافیکی ساخته می‌شوند، دو برابر شده و به عدد 12 رسیده است که یکی از آن‌ها Battlefield 5 خواهد بود.

خبر در حال ساخت بودن بازی Battlefield 5، در مراسمی که الکترونیک آرتز به منظور معرفی بازی Amy Hennig’s Star Wars ترتیب داده بود، توسط دو مقام ارشد این شرکت یعنی «اندرو ویلسون» (Andrew Wilson) مدیر عامل و «بلیک یورگنسن» (Blake Jorgensen) مدیر مالی الکترونیک آرتز داده شد و این فرد از Battlefield 5 به عنوان بازی بزرگ در حال ساخت خود یاد کردند. با این حال هنوز هیچ اطلاعات رسمی‌ای از این بازی در دست نیست و تنها باید منتظر ماند و دید که چه پیش ‌می‌آید.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *