«زک اسنایدر» تأیید کرد: کات کارگردان Justice League وجود دارد

در سال‌های گذشته شایعات بسیار زیادی در مورد وجود کات کارگردان از فیلم «لیگ عدالت» (Justice League) شنیده می‌شد و «زک اسنایدر» فاش کرده بود که پیش از خروج از پروژه به علت مسائل شخصی، نسخه‌ی کاملی را فیلمبرداری کرده اما مراحل پس از تولید را روی آن انجام نداده است. با این حال، گمانه‌زنی در مورد وجود چنین نسخه‌ای از فیلم و صحت این ادعا ادامه پیدا کرد زیرا «هنری کویل» بازیگر نقش سوپرمن هم مدعی شد این نسخه از فیلم را هرگز ندیده است. بنابراین اسنایدر تصمیم گرفت با انتشار تصویری جدید وجود کات کارگردان را ثابت کند.

اسنایدر روی تصویری که از برچسب‌های موجور روی بسته‌های فیلم منتشر کرده نوشته است: «آیا واقعی است؟ آیا وجود دارد؟ البته که وجود دارد.» عبارت‌های Z.S. (زک اسنایدر) و JL (لیگ عدالت) به همراه «کات کارگردان» به وضوح در تصویر به چشم می‌خورند. به نظر می‌رسد که کارگردان این نسخه از فیلم را در اختیار داشته باشد اما این احتمال هم وجود دارد که تصویر در زمان فیلمبرداری «لیگ عدالت» برداشته شده باشد. بهرحال اسنایدر تأکید می‌کند که «کات اسنایدر» حقیقتاً موجود است و خاک می‌خورد، در حالی که هواداران برای دیدنش کمپین‌ به راه انداخته‌اند. بنابراین واکنش استودیوی برادران وارنر جالب خواهد بود.

کات کارگردان از «لیک عدالت» نسخه‌ای از فیلم است که اسنایدر پیش از جدایی از پروژه به علت خودکشی دخترش، براساس برداشت ابتدایی خود از داستان فیلمبرداری کرد، اما بعضی از صحنه‌ها کامل نشدند. در صورتی که وارنرها این نسخه از فیلم را منتشر کنند، هواداران خواهند دید که تصاویر فاقد جلوه‌های ویژه‌اند، اما به نظر می‌رسد که بسیاری از دوست‌داران کتاب‌های کامیک‌ دی‌سی به این مسئله اهمیتی نمی‌دهند و تنها تمایل دارند روایت اسنایدر را از قصه ببینند که طبق ادعای کارگردان با نسخه‌ی اکران شده بسیار متفاوت است.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *