«زک افران» در بازسازی فیلم Three Men And A Baby دیزنی+ بازی می‌کند

«زک افران» آماده است تا برای دیزنی+ پدری کند. «هالیوود ریپورتر» گزارش می‌دهد که ستاره‌ی «همسایه‌ها» در بازسازی فیلم «سه مرد و یک نوزاد» برای دیزنی+ جلوی دوربین می‌رود. این پروژه بازسازی فیلمی است که در سال ۱۹۸۷ با بازی «تد دانسون»، «استیو گاتنبرگ»، و «تام سلک» اکران شد. این کمدی در آمریکا پرفروش شد و دنباله‌ای به نام «سه مرد و یک بانوی کوچک» برای آن ساخته شد.

«گوردن گری» تهیه‌کننده‌ی بازسازی خواهد بود که بیشتر با فیلم «راه بازگشت» با بازی «بن افلک» شناخته می‌شود. «ویل ریچل» نیز نویسنده‌ی فیلمنامه خواهد بود. افران سابقه‌ی بازی در «موزیکال دبیرستان» دیزنی را نیز دارد و اخیراً در فیلم‌های «گارد ساحلی» و «به‌شدت شرور، به شکل بهت‌آوری شیطانی و پست» را دارد. دیگر بازیگران بازسازی «سه مرد و یک نوزاد» هنوز معرفی نشده‌اند.

افران به تازگی در مستند «خاکی» نت‌فلیکس که ۱۰ ژوئیه منتشر شده ظاهر شده است. او به همراه «دارین الین» به کشورهای فرانسه، پورتو ریکو، انگلستان، ایسلند، کاستا ریکا، پرو و ساردینیا سفر می‌کند. او اواسط آوریل به همراه عوامل «موزیکال دبیرستان برای اولین بار پس از ۱۲ سال دیدار کرد. در این ویژه‌برنامه‌ی مجازی، افران، «ونسا هاجنز»، «اشلی تیزدیل»، «کوربین بلو»، «مونیک کولمن» و «لوکاس گرابیل» حاضر بودند.

افران اوایل آوریل گذشته در مصاحبه با «هات وانز» پس از گذشت سه سال از فیلم «گارد ساحلی» اعتراف کرد که بدن‌سازی برای آن فیلم بسیار سخت بوده و دیگر هرگز حاضر نیست اندامی به آن خوبی بسازد.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *