خانه ورزش اخبار ورزش زیدان: امیدوارم ترکیب تیم تغییر نکند؛ به دنبال ارائه فوتبالی زیبا هستیم

زیدان: امیدوارم ترکیب تیم تغییر نکند؛ به دنبال ارائه فوتبالی زیبا هستیم

0

رئال مادرید، مدافع عنوان قهرمانی فصل را با کسب پیروزی پرگل خارج از خانه شروع کرد تا زیدان در پایان بازی اینطور بگوید:

از عملکرد تیم و نحوه بازی راضی هستیم. می توانیم از کاری که انجام دادیم خوشحال باشیم چون بازی در این ورزشگاه آسان نیست و آنها تیمی هستند که می توانند برای شما مشکل ساز شوند. در ابتدای بازی موقعیت هایی برای گلزنی داشتند. حالا به فکر بازی بعدی هستیم و باید ببینیم که چه رویکردی خواهیم داشت.

از اتفاقی که برای سرخیو رخ داد خوشحال نیستم. دوست ندارم ببینم بازیکنم اخراج می شود، اما چیزی است که نمی توانیم تغییر دهیم. نمی دانم کارت زرد دوم عادلانه بود یا نه، بعداً باید به آن نگاه کنم، اما در این مورد صحبت نخواهم کرد. او پرید، خطا بود، همین. حالا یک بازیکن دیگر را نیز برای بازی بعدی از دست دادیم پس نمی توانم خوشحال باشم.
حرکت تیمی روی گل دوم:

در حالیکه به دنبال ارائه فوتبالی خوب هستیم، سعی می کنیم از بازی خود لذت ببریم و بازیکنان لازم برای انجام این کار را داریم. به گل دوم رسیدیم و روی به ثمر رساندن چنین گل هایی کار کرده بودیم و وقتی چنین گلی به ثمر می رسانید، همه خوشحال اند. این بخشی از بازی کاسمیرو است و او توانایی ورود به محوطه جریمه را هم دارد. وقتی در نیمه زمین حریف هستیم و چنین حرکاتی را پایه گذاری می کنیم او می تواند خط شکنی کند و در موقعیت مناسب قرار بگیرد. از اینکه گلزنی کرد خوشحالم اما این کار اصلی او در تیم نیست و همه این را می دانیم.

ناچو همیشه کار خود را انجام می دهد و متمرکز است، حتی وقتی که بازی نمی کند. در بازی های اخیر چندان حضور نداشت اما امشب به میدان رفت و خوب کار کرد. خوشحالم چون می توانم نفرات و سیستم تیم را تغییر دهم و بازیکنان باز هم به میدان رفته و فوق العاده کار کنند.
ترکیب تیم:

در حال حاضر از ترکیب تیم راضی هستم. ترکیبی که دارم را دوست دارم و امیدوارم که تغییری نکند، اما تا ۳۱ آگوست هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *