خانه ورزش اخبار ورزش زیدان: بازیکنانم به داوران احترام قائل اند و من به آنها افتخار می کنم؛ مقابل والنسیا اشتباه کردم

زیدان: بازیکنانم به داوران احترام قائل اند و من به آنها افتخار می کنم؛ مقابل والنسیا اشتباه کردم

0

زین الدین زیدان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از جدال فردا شب تیمش مقابل لاس پالماس شرکت کرد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، زیزو در صحبت های خود به آنالیز بازی فردا که از ساعت ۰۰:۰۰ فردا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد، گفت:

در لاس پالماس بازی فوق العاده ای داشتیم و در نهایت آنها بازی را مساوی کردند. از لحاظ فنی آنها می دانستند که چگونه بازی مالکانه را به خوبی اجرا کنند، به خصوص در خط میانی، و ما سعی خواهیم کرد که اجازه ندهیم در نیمه زمین ما بازیسازی کنند. آنها کیفیت زیادی دارند. ما با هم پیروز می شویم و شکست می خوریم و تا پایان همینطور خواهد بود. هر سه روز یک بار مسابقه داریم و از اهمیت هر کدام با خبر هستیم. برای این آماده ایم. همیشه برای ریکاوری به زمان بیشتری نیاز دارید، اما همین است که هست و باید آن را بپذیریم. فردا دوباره بازی خواهیم کرد و به جز بازیکنان مصدوم، آماده هستیم.

دریافت گل در ابتدای هر نیمه:

سعی می کنیم که این مشکل را برطرف کنیم. می خواهیم این اتفاق تا جایی که ممکن است کاهش یابد، هرچند فوتبال همین است، شما روی چیزی کار می کنید اما نمی دانید که راه حل قطعی برای آن پیدا خواهد شد یا نه، چون همیشه مقابل حریفی قرار می گیرید که حرفی برای گفتن دارد. در فوتبال مسائلی وجود دارد که مهم نیست چقدر سخت تلاش کنید، نمی توانید از آنها جلوگیری کنید، مثل وقتی که یک نفر از ۳۵ یاردی دروازه شما را باز می کند.

تا قبل از ژانویه ما در هیچ مسابقه ای شکست نخورده بودیم، اما در طول فصل لحظات بد هم خواهید داشت. هرروز با فشار کنار می آییم، اما حریفان کار را برای شما سخت می کنند و گاهی اوقات ۱۰۰% آماده نیستید، و این بخشی از فوتبال است. باید همه تلاش خود را با آمادگی و تمرکز کامل به کار بگیریم.

تصمیمات داوری:

من وارد این مسئله نمی شوم و بازیکنانم نیز به کاری که آنها انجام می دهند، احترام قائل اند. از این بابت رختکن فوق العاده ای دارم، آنها فقط به سخت کوشی و انجام درست کار ها فکر می کنند. خیلی به بازیکنانم افتخار می کنم چون احترام خیلی زیادی برای داوران قائل هستند. تا پایان همراه بازیکنانم هستم.

نیمکت نشینی موراتا و ایسکو مقابل ویارئال:

این تنها شوخی میان بازیکنان است، همین. دیدید که چگونه وارد میدان شدند؟ فکر نمی کنم بتوانید چیز دیگری در این مورد بگویید. ما در ترکیب خود ۲۴ بازیکن داریم و من باید انتخاب کنم. این یکی از سخت ترین کار های مربی است. ممکن است ۴ بازی متوالی از یک بازیکن استفاده کنید و اگر در بازی بعدی تعویض شود، ناراحت خواهد شد. برای من فوق العاده است که همه می خواهند بازی کنند.

راضی کردن همه غیرممکن است و من می خواهم به اعضای تیم نشان دهم که همگی مهم هستند. با بازیکنان صحبت می کنم تا بگویم که کِی بازی خواهند کرد و کِی بازی نخواهند کرد. ما تیم فوق العاده ای داریم و به همه بازیکنان نیاز خواهیم داشت. همیشه صحبت با بازیکنان و شفاف سازی برای آنها مهم است. علیرغم همه اینها، کسانی که بازی نکنند هرگز راضی نخواهند بود.

احترام:

گاهی اوقات آنها را ناراحت می کنم، اما به همه احترام می گذارم و هرکس می تواند عقاید خود را داشته باشد. بازیکنانم برای من بیشترین اهمیت را دارند، آنها محترم و حرفه ای هستند. هرکس می تواند صحبت کند و نمی توان مانع صحبت کردن آنها شد. ما کار خود را درون زمین انجام می دهیم. می خواهیم هوادارانی که برای تماشای بازی رئال مادرید می آیند را سرگرم کنیم و بهترین عملکرد را ارائه کنیم. همیشه همینطور بوده است: یک باشگاه حرفه ای و آبرومند بوده ایم.

تعویض ها در والنسیا:

یک مربی ممکن است اشتباه کند، حتی با کاری که من انجام دادم، از لحاظ مالکیت توپ مقابل والنسیا خیلی هم بد کار نکردیم اما به غیر از مالکیت چندان خوب نبودیم. گاهی اوقات نمی توانید کاری کنید و باید به آن فکر کرده و در بازی بعدی روی آن کار کنید. من دوست ندارم که تیمم دو گل عقب بیفتد چون ترجیح می دهم پیش بیافتیم. در دیدار مقابل ویارئال با تعویض ها جریان بازی را عوض کردیم چون همه آنها خیلی خوب کار کردند.

کیلور ناواس:

او از اعتماد کامل من برخوردار است. آنها همیشه مورد انتقاد واقع خواهند شد و فشار اجتناب ناپذیر است. ما باید روی کار خود تمرکز کنیم و از اینجا تا پایان فصل به همه بازیکنان خود اعتماد کامل داشته باشیم. من به همه آنها اطمینان کامل دارم.

بنزما:

هر زمان که حس کنم مناسب است، بازی خواهد کرد. من تصمیم می گیرم و فردا خواهیم دید که چگونه بازی می کنیم. برای من همه آنها مهم هستند و تا پایان فصل به همه بازیکنان نیاز خواهیم داشت.

تمجید از خسه:

امیدوارم او خوب کار کند، اما از پنجشنبه شروع کند. به عنوان بازیکن و شخصاً او را دوست دارم. او کیفیت و پتانسیل زیادی دارد. در پاریسن ژرمن اوضاع آنطور که می خواست پیش نرفت و نتوانست استعداد خود را نشان دهد. امیدوارم به سطحی که قبلاً بازی می کرد برگردد.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *