خانه ورزش اخبار ورزش زیدان: خرید بازیکن؟ ترکیب خوبی داریم اما می توانیم بهتر شویم

زیدان: خرید بازیکن؟ ترکیب خوبی داریم اما می توانیم بهتر شویم

0

زیدان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از اولین بازی رئال در لالیگا گفت :

کلیدهای زیادی برای پیروزی وجود دارد اما همیشه گفته ام که برای ما تلاش برای رسیدن به هدف خیلی مهم است. تلاش خوبی داشتیم شرایط خوبی داریم و باید از روندمان بهره ببریم سال گذشته تا آخرین هفته تلاش کردیم تا موفق شویم. به واسطه همین تلاش می توان به نتیجه رسید.تلاش می کنیم فردا شب برنده شویم. آنها در خانه بازی می کنند، خوب بازی کردن را بلد هستند و بازیکنان خوبی دارند. نگران نیستیم. مهم است که بتوانیم بهتر از حریف درون زمین ظاهر شویم.حریفان مقابل رئال بیشتر فشار می آورند اما به خودمان فکر می کنیم. همه بازیها مهم هستند. در هر بازی باید بیشترین تلاش را داشته باشیم تا بتوانیم به بهترین شکل برنده شویم. قهرمانی لالیگا بزرگترین اتفاق دوران کاری من بود. لالیگا تورنمنت مشکلی است. این که ثبات داشته باشیم مهم است. تلاش می کنیم روند فصل گذشته مان تداوم داشته باشد.
زیزو در مورد شرایط مارکو آسنسیو که با دو گل مقابل بارسلونا نقشی کلیدی در قهرمانی سوپرجام اسپانیا داشت هم صحبت کرد:

هر کسی می داند که در تیم چه نقشی دارد. آسنسیو در هر بازی بهتر و درخشان تر ظاهر می شود. فردا یک بازی داریم و چهارشنبه در جام برنابئو بازی خواهیم کرد. بعد از آن در لیگ بازی می کنیم و پس از آن نوبت بازیهای ملی خواهد بود. همه باید با تمرکز بازی می کنیم چرا که همه مان در یک جهت حرکت می کنیم. این جا تیم اول و دوم وجود ندارد. همیشه با استفاده از سیستم چرخشی در ترکیب تغییراتی خواهیم داشت و همه شانس بازی کردن خواهند داشت. نقل و انتقالات؟ تیم خوبی دارم هر چند که می توانیم از این هم بهتر شویم. تا ۳۱ آگوست هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد.
سرمربی رئال مادرید در مورد حمله تروریستی روز گذشته به شهر بارسلون که منجر به کشته شدن سیزده شهروند شد بیان کرد:

ما در تمرین یک دقیقه سکوت کردیم تا با قربانیان و خانواده هایشان ابراز همدردی کنیم.
وی در مورد شرایط گرت بیل، بازیکن ولزی که پس از چهار ماه برای اولین بار در لالیگا بازی می کند هم صحبت کرد:

بیل آماده است. خوب تمرین کرده و مشکلات مصدومیت در فصل گذشته را پشت سر گذاشته است. روند آماده سازی خوبی داشته و سال مهمی برای او و ما در پیش است.
زیدان در مورد انتقاد هفته گذشته خود از عملکرد داوران در لالیگا گفت:

سعی می کنم تردیدی به خودم راه ندهم. من نظرم را در مورد محرومیت رونالدو گفتم. اهل انتقاد کردن نیستم. فقط گفتم که محرومیت رونالدو بیش از حد بوده است. دوباره درخواست فرجام خواهی خواهیم داد و امیدواریم که میزان محرومیت وی کاهش یابد.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *