خانه ورزش اخبار ورزش زیدان: نگران غیبت رونالدو در ال کلاسیکو نیستم

زیدان: نگران غیبت رونالدو در ال کلاسیکو نیستم

0

زیدان در مورد بازی  پیش رو که اولین ال کلاسیکوی دوستانه میان رئال و بارسا در ۳۶ سال اخیر است بیان کرد:

خیلی خوشحال هستیم. آماده بازی کردن هستیم و سعی می کنیم بهترین عملکردمان را داشته باشیم. این سومین بازی پیش فصل ماست و تلاش می کنیم از نظر بدنی بهتر شویم. بازیکنان هر روز بهتر می شوند و برای بازی سوپرجام اروپا آماده می شویم. در آمریکا هواداران زیادی داریم و خوشحال هستیم که در این جا حضور داریم.  روند آماده سازی فوق العاده بوده است و در زمین های باکیفیت آمریکا  روند آماده سازی را طی کردیم. آب و هوا در این جا متفاوت است اما با این وجود از همه چیز راضی هستیم.

وی در مورد احتمال جدایی نیمار از بارسلونا صحبت کرد:

از دور خبرهایی شنیده ام. بازیکن بسیار خوبی است و ترجیح می دهم در موردش صحبت نکنم. بارسا همیشه جدی ترین رقیب رئال بوده است و بازی زیبایی است. برای ما مهم است که بازی خوبی داشته باشیم. از نتیجه بازی با سیتی ناراحت هستیم اما در آن بازی هم در جریان بازی عملکرد خوبی داشتیم و سعی می کنیم بهتر شویم.

زیزو در مورد فعالیت رئال مادرید در فصل نقل و انتقالات گفت:

از ترکیبی که دارم راضی هستم. سعی می کنیم بهترین عملکردمان را داشته باشیم. ترکیب خیلی خوبی داریم و نیازی به تغییر نیست. فقط جای رونالدو خالی است که هفته آینده بر می گردد اما سال مشکلی در پیش است. همه می خواهند ما را شکست بدهند و به همین خاطر چالش مهمی پیش رو داریم. نگران غیبت رونالدو در ال کلاسیکو نیستم. او باید از تعطیلاتش بیشترین استفاده را داشته باشد. از روز پنجم آگوست برای پیش فصل به ترکیب ما اضافه می شود.

سرمربی رئال مادرید در مورد احتمال تکرار اشتباهات بازی مقابل سیتی که به شکست چهار بر یک منجر شد در ال کلاسیکو هم صحبت کرد:

سعی می کنیم که با بالاترین تمرکز بازی کنیم. جزئیات در فوتبال تعیین کننده هستند. اگر مثل بازی با سیتی درون زمین باشیم راضی خواهیم بود چرا که خوب بازی کردیم هر چند که از نتیجه آن بازی راضی نیستیم. روی ضربه ایستگاهی گل خوردیم و فقط باید روی این مورد تمرکز بیشتری داشته باشیم.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *