خانه ورزش اخبار ورزش زیدان: “نیازی به دروازه بان ندارم”

زیدان: “نیازی به دروازه بان ندارم”

0

زیدان: “نیازی به دروازه بان ندارم”

این جمله در حالی گفته شد که رئال مادرید در آخرین مرحله خرید کپا قرار گرفته بود و دروازه بان باسکی بدون اجازه بیلبائو به مادرید سفر کرده بود و حتی تست پزشکی را هم پشت سر گذاشته بود. اما زیدان او را حداقل حالا نمی خواهد و شاید در آینده نظرش عوض شود. این یک چالش همه جانبه علیه پرز بود. حالا پرز دو راه حل دارد: یا طوری القا کند که گویی کپا را نمی خواسته یا با وجود این شرایط او را بخرد.

شخصا تصور می کنم که کپا خرید خوبی در شرایط فعلی به عنوان دروازه بان دوم است و در آینده می تواند دروازه بان فیکس شود چرا که ۸ سال جوان تر از کیلور ناواس است. برای من هم مرموز است که چرا زیدان خرید او را رد کرده است. شاید به این خاطر که نمی خواسته شرایط فعلی ناواس به عنوان دروازه بان فیکس بهم بخورد، شاید به این خاطر که امیدوار است پسرش لوکا به ترکیب رئال مادرید برسد، شاید به این خاطر که کیلور مورد حمایت بزرگان تیم است هر چند که دروازه بان کاستاریکایی هم با شایستگی در ترکیب اصلی تیم است و توپ های زیادی گرفته است. زیدان از مکتب مربیانی است که به آرامش در رختکن تیمش اهمیت زیادی می دهد و از سویی کیلور هم وظایفش را به درستی انجام می دهد. کیلور در زمانی که بحث خرید دخیا داغ بود با گرفتن پنالتی از بتیس به کمک تیم آمده بود و در مقابل سلتا هم یک پنالتی مهم را گرفت.

در حالی که در اسپانیا در مورد کپا صحبت می کنیم، زیدان با فرانس فوتبال صحبت کرد. او توسط این نشریه به عنوان بهترین مربی فرانسوی سال ۲۰۱۷ انتخاب شده است. زیزو در این مصاحبه گفته که با وجود موفقیت هایش هنوز همه چیز را تمام شده نمی داند. او نمی داند که ۱۰ سال در تیم خواهد بود یا ۶ ماه (محدودیتی فراتر از این تعیین نکرده است) اما می داند که شرایط دوران بازی او باعث نمی شود که به  عنوان مربی از او حمایت شود. او می داند که فقط عملکرد تیمش می تواند به کمکش بیاید. امروز مسائل خارجی زیادی به او و تنیمش بستگی دارد و ربط دادن همه چیز به هم آسان نیست. در هر صورت او حالا به کیلور اطمینان کرده تا پرز را گیج کند. ببینیم چه می شود.

آلفردو رلانیو – مدیر مسئول نشریه آس

تانی کال

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *