خانه ورزش اخبار ورزش زیدان: هیچوقت تسلیم نخواهم شد

زیدان: هیچوقت تسلیم نخواهم شد

0

زیدان: هیچوقت تسلیم نخواهم شد

این دیدار که نخستین بازی از دور برگشت رقابت های لالیگا است و رئال مادرید که بازی رفت را با پیروزی ۳-۰ پشت سر گذاشته، فردا مقابل تیم هجدهم جدول قرار می گیرد. زیزو در این باره گفت:

دپورتیوو شایسته جایگاهی که در جدول قرار دارد نیست. آنها تیم بسیار خوبی هستند. باید کاملاً متمرکز باشیم، و به دنبال بهترین شروع ممکن باشیم و با جدیت تمام به میدان برویم. بازی سختی خواهد بود. باید به کار خود ادامه دهیم و نقاطی که در آنها خوب عمل نمی کنیم را بهبود ببخشیم. می دانیم که در خانه هستیم و برنامه مان مثل همیشه است: ارائه بازی خود، خلق موقعیت و نزدیک شدن به محوطه جریمه آنها به منظور گلزنی. از حالا تا پایان فصل با تمام قوا به میدان خواهیم رفت.

آیا برنابئو دیگر برای حریفان ترسناک نیست؟

این حرف ها اذیتم نمی کند و چیزی نیست که به آن فکر کنم. مثل همیشه، تنها روی خودمان تمرکز کرده ام. گروه مستحکمی هستیم و راه حل بین خودمان است. تنها باید به میدان برویم و نشان دهیم که کی هستیم . فردا این فرصت را داریم.

وضعیت کنونی او:

فقط مثبت فکر می کنم. هیچوقت تسلیم نخواهم شد. مثل همیشه خواهم جنگید چون این طرز فکر من است. ارزش های این باشگاه چنین است.

ریکاوری راموس:

او هفته آینده به تمرینات گروهی باز خواهد گشت. برنامه این است و روز به روز شرایطش را بررسی خواهیم کرد. او امروز روی چمن تمرین کرد و شرایطش خوب پیش می رود.

نیمار:

در مورد بازیکنانی که مال من نیستند صحبت نمی کنم. همه دنیای فوتبال نیمار را دوست دارند. او بازیکن بزرگی است.

وضعیت بازیکنانی که دقایق کمتری بازی می کنند:

کسی را ناامید و ناراحت نمی بینم. همه از حضور در اینجا خوشحال اند. همه بازیکنان سخت کوش هستند و من از خوش شانس هستم که می توانم با آنها همکاری کنم.

خرید ها:

خریدی در این پنجره نخواهیم داشت. هیچوقت مسئله ای میان من و باشگاه وجود نخواهد داشت. همیشه با هم کار می کنیم و اگر بحثی وجود داشته باشد، همیشه با باشگاه خواهد بود. اینجا هیچ نظر ضد و نقیضی وجود ندارد.

بنزما:

او واقعاً مشتاق بازگشت به میادین است، تا همراه هم تیمی هایش باشد و بهترین عملکرد را برای تیم ارائه کند. او فقط باید فوتبال بازی کند و مصمم است تا توانایی های خود را نشان دهد. نمی توانیم انتقاد ها و پیام ها در مورد او را کنترل کنیم.

تانی کال

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *