سؤال اصلی هواداران Game of Thrones از گوگل در حین پخش اپیزود دوم از فصل هشتم: سن آریا استارک؟

[هشدار: حاوی اسپویلر از فصل هشتم «بازی تاج‌وتخت»]

فصل پایانی «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) با همین دو اپیزود پخش شده، مملو از صحنه‌های غافلگیرکننده و بهت‌آور بوده اما در قسمت دوم که «شوالیه‌ای برای هفت اقلیم» (A Knight of the Seven Kingdoms) نام داشت، هواداران سریال شاهد لحظاتی بودند که به رابطه‌ی «آریا استارک» و «گندری» (فرزند حرامزاده‌ی باراتیون) اختصاص داشت. به دنبال پخش صحنه‌های معاشقه، شبکه‌ی HBO در شبکه‌های اجتماعی به شوخی به بینندگان یادآور شد که «آریا استارک» به سن قانونی رسیده است.

آریا در اپیزود دوم فصل، تمایل داشت آخرین لحظات احتمالی زندگی‌اش را با انسان‌های مفلوکی مانند «هوند» سپری نکند، به سراغ گندری رفت و با او رابطه‌ی جنسی برقرار کرد. «میزی ویلیامز» که نقش «آریا استارک» را در این سریال بازی کرده، در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» می‌گوید از وجود این صحنه اطلاعی نداشته تا اینکه دوست و همکارش «سوفی ترنر» او را آگاه می‌کند.

ترنر می‌گوید: «با میزی تماس گرفتم و گفتم: «فیلمنامه را خوانده‌ای؟» گفت: «نیمی از اپیزود اول را خوانده‌ام.» گفتم: «این صفحه را بخوان! فوق‌العاده است!» ویلیامز اضافه می‌کند: «سوفی گفت: «هر جایی که هستی ادامه نده و اول به سراغ این اپیزود و این صحنه برو.» در ابتدا فکر کردم که شوخی است. اما بعد [نویسندگان] گفتند: «نه، امسال مثل فصل‌های قبل هیچ شوخی‌ای در کار نیست.» فکر کردم: «آه، لعنتی!»»

ویلیامز تا پیش از جلسات فیلمنامه‌خوانی تصور می‌کرد که این صحنه یک شوخی است و حقیقت ندارد. او می‌گوید: «وقتی که این صحنه را خواندیم فکر کردم: «ای وای، مثل اینکه قرار است واقعاً این صحنه را انجام دهیم؟ چه زمانی آن را فیلمبرداری می‌کنیم؟ باید به باشگاه برم.» کارهای زیادی باید انجام می‌دادم.»

ویلیامز در زمان اولین حضورش جلوی دوربین «بازی تاج‌وتخت» ۱۱ ساله بود و در یک دهه‌ی گذشته مقابل دیدگان هواداران به بلوغ رسید. «دیوید بنیاف» و «دن وایس» در خصوص این صحنه به ویلیامز آزادی عمل دادند.

ویلیامز می‌گوید: «دیوید و دن گفتند: «میزان برهنگی را می‌توانی انتخاب کنی. بنابراین سعی کردم اعضای تناسلی‌ام را پوشیده نگه دارم. فکر نمی‌کنم برای آریا بیش از این لزومی داشته باشد. مسئله‌ی مهم در اینجا چیز دیگری بود. ضمن اینکه سایر بازیگران هم در این سریال برهنه شده‌اند…»

«میزی ویلیامز» در حال حاضر ۲۲ سال سن دارد، اما «جو دمپسی» (گندری) که ده سال از او بزرگ‌تر است می‌گوید در مورد این صحنه حس بدی داشته زیرا ویلیامز را از سن ۱۱ سالگی می‌شناخته است.

ویلیامز پیرامون معنا و مفهوم این صحنه برای تکامل آریا پیش از آغاز نبرد بزرگ داستان می‌گوید: «خیلی جالب بود زیرا از دید آریا رابطه‌ای انسانی است. مسئله‌ای بود که او پیش از این سعی می‌کرد به آن نزدیک نشود و احساسی بود که ما هرگز ندیده بودیم با آن مواجه شود. دیوید و دن می‌گفتند: «وقتی دنیا می‌خواهد به آخر برسد، انتظار داری چه عملی از او سر بزند؟»… آریا در اینجا پیش خود فکر می‌کند: «فردا ممکن است کشته شوم، بنابراین می‌خواهم بدانم چه حسی دارد.» اینکه آریا رفتارش انسانی‌تر شده و از چیزهایی حرف می‌زند که مردم دیگر هم از آن واهمه دارند جالب توجه‌ است.»

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *