کمپانی یونیورسال ساخت دو انیمیشن Minions 2 و Sing 2 را رسما تایید کرد. همچنین اکران انیمیشن The Secret Life of Pets 2 عقب افتاد.

کمپانی یونیورسال و استودیو ایلومینیشن اینترتینمنت به طور رسمی ساخت دو انیمیشن مینیون‌ها ۲ (Minions 2) و آواز بخوان ۲ (Sing 2) را تایید و اعلام کردند. انیمیشن Minions 2 قرار است در تاریخ ۳ جولای ۲۰۲۰ (۱۳ تیر ۱۳۹۹) اکران شود و انیمیشن Sing 2 نیز برای اکران در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۲۰ (۵ دی ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. علاوه بر این، اکران انیمیشن زندگی پنهان حیوانات خانگی ۲ (2 The Secret Life of Pets) عقب افتاد و اکنون این انیمیشن قرار است در تاریخ ۳ جولای ۲۰۱۹ (۱۲ تیر ۱۳۹۸) به روی پرده برود. پیش از این قرار بود انیمیشن 2 The Secret Life of Pets در تاریخ ۱۳ جولای ۲۰۱۸ (۲۲ تیر ۱۳۹۷) اکران شود.

انیمیشن 2 The Secret Life of Pets، دنباله‌‌ی انیمیشن موفق زندگی پنهان حیوانات خانگی (The Secret Life of Pets) است که در تابستان امسال به روی پرده رفت و موفق شد ۸۷۵.۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. کریس رنارد در نقش کارگردان و برایان نلینچ برای نوشتن فیلمنامه، بار دیگر در انیمیشن 2 The Secret Life of Pets حضور خواهند داشت، کریس ملداندری، بنیانگذار و رئیس ایلومینیشن اینترتینمنت، به همراه ژانت هیلی در نقش تهیه کننده در این انیمیشن حضور خواهند داشت. با این حال، تاکنون اطلاعاتی از تیم کارگردانی و فیلمنامه‌نویسی دو انیمیشن جدید Minions 2 و Sing 2 منتشر نشده است.

انیمیشن Sing

انیمیشن مینیون‌ها (Minions) در تابستان سال ۲۰۱۵ به روی پرده رفت و موفق شد ۱ میلیارد ۱۵۲ میلیون دلار  در سراسر جهان فروش کند تا در بین ۱۱ فیلم پرفروش تاریخ سینما حضور داشته باشد. داستان این انیمیشن در مورد گروهی از موجودات زرد رنگ به نام مینیون‌ها است که در ابتدا موجودات تک سلولی بودند، در طول سال‌ها و قرن‌ها تکامل پیدا کرده و در تمام این مدت هدفشان این بوده است تا به بد ذات‌ترین اربابان خدمت کنند. مینیون‌ها که به طور مداوم در نگه داشتن اربابان خود ناموفق هستند در یک غار ساکن می‌شوند اما چون خود را بدون ارباب می‌بینند دچار افسردگی می‌شوند. اما یک مینیون به نام کوین به همراه دوستانش، استوارت و باب، سفری طولانی را آغاز می‌کنند تا بزرگترین و بدترین جنایتکاری که لایق خدمت به او بودند را پیدا کنند. این سه نفر در سفری هیجان انگیز قرار می‌گیرند که در نهایت آنها را به سوی ارباب بعدی خود یعنی اسکارلت قاتل بی شمار با صداپیشگی ساندرا بولاک، هدایت می‌کند.

انیمیشن آواز بخوان (Sing) با صداپیشگی بازیگرانی چون متیو مک کانهی، ریس ویترسپون، ست مک فارلن، تارون اجرتون، توری کلی، جان سی ریلی و اسکارلت جوهانسون، در کریسمس ۲۰۱۶ به روی پرده رفت و تاکنون بیش از ۴۲۹.۸ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است. اتفاقات این انیمیشن در یک جهان حیوانات انسان‌نما جریان دارد که یک کوالای خوش بین به نام باستر مون، صاحب یک سالن اجرای موسیقی است و در آرزوی این است که از این طریق صاحب درآمد زیادی شود. در مواجهه با مشکلات مالی، باستر به دوستش ادی نودلمن می‌گوید که او یک مسابقه آواز برگزار خواهد کرد.

Zoomg

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *