لحظاتی قبل ساخت دنباله فیلم Wonder Woman در جریان رویداد کامیک کان 2017 تایید شد. با ما در ادامه با جزئیات مربوط به این خبر همراه باشید.

بدون شک فیلم Wonder Woman یکی از مورد انتظارترین آثار سینمای کمیک بوکیِ DC در سال جاری محسوب می‌شد که مدتی قبل به نمایش درآمد و توسط منتقدین مورد تعریف و تجید واقع شد. به جرات می‌توان گفت که فیلم Wonder Woman آخرین شانس دنیای سینمایی DC برای بازگشت به زندگی محسوب می‌شد و حالا این فیلم علاوه‌بر کسب موفقیت‌های بسیار زیاد در باکس آفیس، موفق به جذب طرفداران بی‌شماری شده است. برای آن‌هایی که نمی‌دانند شایان به ذکر است که زن شگفت انگیز (Wonder Woman) یکی از سه شخصیت محبوب دنیای کمیک‌های DC محسوب می‌شود و به نظر می‌رسد که این شخصیت در سینما هم طرفداران بسیار زیادی دارد. در هر صورت پس از موفقیت فیلم Wonder Woman شایعات و اخبار پرتعدادی مبنی بر تولید دومین شماره از این فیلم سینمایی منتشر شد. حالا و در جریان همایش کامیک کان 2017 ساخت دنباله فیلم Wonder Woman به صورت رسمی تایید شد.

این خبر قطعا برای طرفداران دنیای DC خوشحال کننده خواهد بود. وب‌ سایت گیم‌ شات در بررسی خود از فیلم Wonder Woman این ساخته را جزو محدود آثار موفق DC در چند سال اخیر به شمار آورد. Patty Jenkins به عنوان کارگردان فیلم Wonder Woman نشان داد که پتانسیل دنیای کمیک بوکی DC بیشتر از آن چیزی که بتمن علی سوپرمن و جوخه انتحار به نمایش گذاشت است. در هر صورت تایید ساخت دنباله فیلم Wonder Woman بدون شک آن را به لیست مورد انتظارترین ساخته‌های DC در سال‌های آینده خواهد افزود. در پایان علاقه‌مندان می‌توانند اخبار و حواشی کامیک کان 2017 را از طریق وب سایت گیم شات دنبال کنند؛ همچنین شایان به ذکر است که تمامی اخبار مرتبط با کامیک کان 2017 در کانال تلگرام گیم شات قرار خواهند گرفت. شما نیز می‌توانید نظرات و پیشنهادات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *