ساخت سریال The Sandman در دستور کار نتفلیکس قرار گرفت

شبکه نتفلیکس قرارداد ساخت سریال «سندمن» امضا کرد، این سریال از کتاب کامیک «سندمن» (The Sandman) نوشتن «نیل گیمن» اقتباس خواهد شد. «آلن هاینبرگ» سازنده سریال، تهیه‌کننده اجرایی و نویسنده آن خواهد بود. «نیل گیمن» و «دیوید اس گویر» نیز در نویسندگی و تهیه‌کنندگی با او همکاری خواهند کرد. «گیمن»، «هاینبرگ» و «گویر» قسمت اول سریال را با همکاری هم نوشتند. کمپانی برادران وارنر نیز تهیه‌کنندگی سریال «سندمن» را بر عهده دارند. فصل اول سریال «سندمن» 10 قسمت خواهد بود.

«چنینگ دانگی» معاون رئیس سریال در شبکه نتفلیکس درباره سریال گفت: «ما بسیار خوشحالیم که با تیم فوق‌العاده «آلن هاینبرگ»، «نیل گیمن» و «دیوید اس گویر» همکاری می‌کنیم تا کتاب کامیک «نیل» را به صورت سریال در بیاوریم. از شخصیت پردازی قدرتمند تا خط داستانی هیجان انگیز و دنیای خیالی «سندمن»، ما بی صبرانه منتظر ورود به دنیای چند لایه «سندمن» هستیم.»

«سندمن» داستان مردمی را دنبال می‌کند که تحت تأثیر «مورفئوس»، پادشاه رویاها قرار می‌گیرند در حالی که او به دنبال اصلاح اشتباهاتی است که در زمان وجودش مرتکب شده بود. «نیل گیمن» غیر از «سندمن» نویسنده سریال‌های دیگری مثل «خدایان آمریکایی» (American Gods)، «فال نیک» (Good Omens) و «لوسیفر» (Lucifer) نیز هست.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *