ساخت فصل دوم سریال Big Little Lies با کارگردانی جدید

طبق تازه‌ترین اخبار منتشر شده، فصل دوم سریال Big Little Lies که از شبکه HBO پخش ‌می‌شود، توسط کارگردانی جدید ساخته خواهد شد.

فصل دوم سریال منتخب منتقدین «دروغ‌های کوچک بزرگ» (Big Little Lies) شبکه HBO، با کارگردانی جدید برای ساخت آماده شده است. فصل اول این سریال در زمستان سال پیش روی آنتن HBO رفت، و مورد تحسین منتقدین قرار گرفت و بازخوردهای مناسبی را از سوی طرفداران دریافت کرد. این سریال در هشت بخش جوایز امی از جمله بهترین سریال کوتاه یا فیلم تلویزیونی، بهترین بازیگر زن در یک سریال کوتاه یا فیلم تلویزیونی «نیکول کیدمن» (Nicole Kidman)، بهترین بازیگر مرد مکمل در یک سریال کوتاه یا فیلم تلویزیونی «الکساندر اسکارسگارد» (Alexander Skarsgard) و بهترین بازیگر زن مکمل در یک سریال کوتاه یا فیلم تلویزیونی «لورا درن» (Laura Dern) جایزه گرفت.

Big Little Lies به کارگردانی «ژان مارک ولی» (Jean-Marc Vallee) و تهیه‌کنندگی دو بازیگر زن اصلی سریال «ریس ویترسپون» (Reese Witherspoon) و نیکول کیدمن است که بر اساس رمانی با نویسندگی «لین موریارتی» (Liane Moriarty) به همین نام ساخته شده است. سریال بر روی زندگی عادی سه مادر متمرکز است که در شهر بزرگ Monterey زندگی می‌کنند و هر کدام مشکلات خاص خود را در زندگی شخصی خود دارند تا اینکه یک قتل عجیب اتفاق می افتد و زندگی آن‌ها را دگرگون می‌کند. در حالی که قرار بود دروغ‌های کوچکِ بزرگ یک مینی سری کوتاه باشد، اخبار به دست رسیده از ساخت فصل دو آن به دلیل موفقیت چشمگیرش در امی خبر می‌دهد.

سایت خبری Variety اکنون از ساخت فصل دوم سریال Big Little Lies با حضور اکثر عوامل حاضر در فصل اول و حضور کارگردان جدید «آندریا آرنولد» (Andrea Arnold) خبر می‌دهد. همچنین اخباری از چگونگی روند داستان در فصل دوم و مسیری که داستان به سمتش می‌رود به دست رسیده است. Kidman در مورد بازگشت Big Little Lies با حضور آرنولد می‌گوید:

ما می‌خواهیم این کار را انجام دهیم. ما شخصیت‌های داستان را دوست داریم و فقط می‌خواهیم تغییرات کوچکی در کار اعمال کنیم. از طرفی بسیار خوشحالیم که مخاطبان نیز از تصمیماتمان حمایت می‌کنند. این کار به خاطر تشویق دوستدارانش و نوشته موریارتی، اکنون به دست فیلم‌ساز توانمند، آرنولد، به ساخت خود ادامه می‌دهد. بسیار مفتخرم که در فصل جدید نیز با شخصیت‌های زن این داستان همراه هستم.

ویترسپون هم درباره همکاریش با آرنولد و فصل دوم سریال Big Little Lies گفته است:

ما دوران بسیار خوبی را در کنار یکدیگر پشت سر گذاشته‌ایم و بدون اغراق می‌گویم که این گروه از زنانی که با آنها کار کردم، تبدیل به صمیمی‌ترین دوستان من شده‌اند. بسیار خوشحالم که با فصلی جدید با کارگردانی آرنولد باز خواهیم گشت. داستانگویی بی همتای آرنولد قطعا قسمت خوب فصل دوم است.

HBO تایید کرده است که فصل دوم به «بدخیمی دروغ، دوام از دوستی ها، شکنندگی ازدواج و البته نادرستی نحوه تربیت فرزندان و این‌که «روابط کم رنگ می‌شوند، وفاداری‌ها از بین می‌روند و فضا برای آسیب‌های روحی و جسمی به وجود می‌آید» اشاره می‌کند که اصلا برای سریالی که سعی در نشان دادن حقایق جامعه دارد، عجیب نیست. «دیوید ای. کلی» (David E. Kelley) برای نویسندگی هر هفت قسمت فصل دوم سریال Big Little Lies، که با اقتباسی از داستان لین موریارتی است، بازمی‌گردد. او همچنین در کنار کیدمن، ویترسپون و بقیه به تهیه‌کنندگی این کار می‌پردازد.

تانی کال

برگرفته از Screenrant

گیم شات

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *