فصل دیگری از سریال A Series of Unfortunate Events (یک سری از حوادث ناگوار) در راه است. حدود یک ماه بعد از اینکه کمپانی نتفلیکس خبر از ساخت فصل دوم این سریال داد، حال نیز اعلام کرده است که فصل سوم نیز در جریان است. فصل اول سریال منتشر شده است و این فصل سریال، اقتباسی بر اساس چهار کتاب اول سری کتاب های محبوب لمونی اسنیکت می باشد. انتظار می رود که فصل دوم سریال بر اساس کتاب های ۵ تا ۹ باشد و فصل سوم نیز که پایان آن خواهد بود، بر اساس کتاب های ۱۰ تا ۱۳ باشد.

سریال A Series of Unfortunate Events بر اساس یکی از پرفروش ترین سری کتاب های بین المللی لمونی اسنیکت می باشد و با بازی برنده ی جایزه ی امی و تونی، نیل پاتریک هریس همراه است، سریال A Series of Unfortunate Eventss (یک سری از حوادث ناگوار) داستان های غم انگیز یتیم های بودلر، وایلوت، کلاوس و سانی را بازگو می کند که قیم شرور آنها، کنت اُلاف بدون هیچ توفقی می خواهد ارثیه آن ها را غارت کند. خواهر و برادر باید در هر مرحله از اُلاف جلوتر باشند و هر بار نقشه های پنهانی او را خنثی کنند تا بتوانند مدرکی از مرگ مرموز پدر و مادرشان کشف کنند.

فصل اول سریال یک سری از حوادث ناگوار دارای ۸ قسمت می باشد که توسط کمپانی نتفلیکس ساخته و پخش شد. دیگر بازیگران این سریال پاتریک واربرتون در نقش لمونی اسنیکت، جوآن کوزاک در نقش جاستیس استروس، مالینا وایزمن در نقش وایلوت بودلر، لوییس هاینس در نقش کلاوس بودلر، پریسلی اسمیت در نقش سانی، آلفری وودارد در نقش عمه ژوزفین، کاترین اوهارادر نقش دکتر اورول، کی.تاد فریمن در نقش آقای پو، آسیف مندوی در نقش عمو مونتی، دان جانسون در نقش سِر و تعداد دیگری می باشد.

بیاتومگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *