ساخت فصل سوم «13 دلیل برای…» تایید شد

نتفلیکس اعلام کرده ساخت فصل سوم «13 دلیل برای…» قطعی است. این تصمیم کم‌تر از سه هفته بعد از انتشار فصل دوم این سریال که از 18 ماه مه در دسترس کاربران این پلتفرم آنلاین قرار گرفت، اتخاذ شده است. مثل روال دو فصل پیشین، فصل سوم هم شامل 13 قسمت خواهد بود و تولید آن از اواخر 2018 آغاز خواهد شد. پخش فصل جدید این سریال برای سال 2019 برنامه‌ریزی شده است.

به نوشته ورایتی، برایان یورکی به عنوان سازنده فصل سوم بر می‌گردد. یورکی و سلنا گومز خواننده معروف موسیقی پاپ امریکا بار دیگر به همراه تام مک کارتی، مندی تیفی، جوی گورمن و استیو گالین به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال جنجال‌ساز حضور خواهند داشت. این سریال اقتباسی تولید مشترک «پارامونت تلویژن» و «انانیمس کانتنت» است.

فصل دوم ماجراهای بعد از مرگ هنا را روایت می‌کند. دبیرستان «لیبرتی های» آماده می‌شود تا راهی دادگاه شود. یک سری عکس‌های پلوراید باعث می‌شود کلی و هم‌کلاسی‌هایش از رازی سر به مهر و منزجرکننده پرده بردارند و برای لاپوشانی آن طرحی توطئه‌آمیز بریزند.

فصل اول «13 دلیل برای…» (13 Reasons Why) بر اساس رمانی به همین نام نوشته جی اشر تهیه و تولید شد (ترجمه این کتاب در ایران هم منتشر شده است). با این حال، خط داستانی فصل دوم ربطی به رمان اشر ندارد و داستانی اوریجینال را روایت می‌کند.

تانی کال

برگرفته از ورایتی

آی سینما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *