ساخت فیلم ابرقهرمانی «خدایان جدید» توسط «ایوا دوورنی» برای DC

«ایوا دوورنی» کارگردان «چین‌خوردگی زمان» پس از آنکه موفق شد به عنوان اولین فیلمساز زن با یک فیلم لایو-اکشن بیش از 100 میلیون دلار بفروشد و تاریخ‌سازی کند، باز هم به تولید فیلم‌های بزرگ ادامه می‌دهد. وی برای کارگردانی اقتباس سینمایی از کتاب کامیک «خدایان جدید» (The New Gods) اثر «جک کربی» با استودیوی برادران وارنر و دی‌سی قراردادی به امضاء رسانده است. «کاریو سالم» برای نگارش فیلمنامه انتخاب شده و در این کار با دوورنی همکاری نزدیکی خواهد داشت.

دوورنی که نام خود را با فیلم «سلما» بر سر زبان‌ها انداخت، سال گذشته به «خدایان جدید» علاقه نشان داد و در پاسخ به پرسشی در توییتر اعلام کرد که «بیگ باردا» ابرقهرمان مورد علاقه‌ اوست. بیگ باردا در کتاب‌های مصور یکی از خدایان جدید و همسر «آقای معجزه» است.

این اقدامی جسورانه از سوی استودیوی برادران است، چرا که آنها سال گذشته هم با «واندر وومن» یک فیلم ابرقهرمانی را به «پتی جنکینز» یعنی یک کارگردان زن دیگر سپرده بودند و او آن را به یک بلاک‌باستر راضی کننده مبدل کرد و در حال حاضر هم بر روی قسمت دوم آن کار می‌کند. برخلاف آثار اخیر دی‌سی داستان این فیلم در دنیایی مجزا روی می‌دهد، دنیایی که کربی آن را در سال 1971 و به فاصله کمی پس از جدایی‌اش از مارول خلق کرد. «خدایان جدید» پس از نابود اساطیر کلاسیک در «رگنوراک» به وجود می‌آیند و در دو سیاره ساکن می‌شوند؛ یکی «نیو جنسیس» که بهشتی شکوهمند است و دیگری «آپوکالیپس» که بی‌شباهت با «دوزخ» دانته نیست.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *