ساخت فیلم جدید Birds of Prey براساس شخصیت قناری سیاه

برادران وارنر و دی سی در حال ساخت اسپین‌آفی براساس فیلم Birds of Prey با محوریت شخصیت قناری سیاه برای شبکه HBO Max هستند.

در ‌تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اسپین‌آفی براساس فیلم Birds of Prey در دست ساخت است. این فیلم قرار است براساس شخصیت قناری سیاه ساخته شود و جرنی اسمالت برای نقش آفرینی دوباره در نقش دایانا لنس در فیلم Black Canary باز خواهد گشت. همچنین میشا گرین، سازنده سریال Lovecraft Country که پیش از این با اسمالت در این سریال شبکه HBO همکاری کرده بود، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم بلک کنیری را بر عهده گرفته است تا شاهد همکاری دوباره گرین با اسمالت در این فیلم از دنیای دی سی باشیم.

فیلم Black Canary قرار است به‌صورت اختصاصی برای پخش از شبکه HBO Max تولید شود و این فیلم در مراحل اولیه تولید قرار دارد. فیلم Birds of Prey در سال ۲۰۲۰ با حضور شخصیت‌هایی مثل هارلی کویین، قناری سیاه، هانترس، کاساندرا کین و رنی مونتویا روی پرده‌های سینما رفت. فیلم پرندگان شکاری با اینکه نقدهای مثبتی را دریافت کرده بود، اما تنها حدود ۲۰۱.۹ میلیون دلار در گیشه فروش کرد تا عملکرد خیلی خوبی در گیشه نداشته باشد.

میشا گرین، خالق سریال Lovecraft Country

شخصیت بلک کنیری توسط کارمین اینفانیتو و رابرت کانیگر خلق و برای اولین‌بار در سال ۱۹۴۷ و در شماره ۸۶ کمیک Flash Comics معرفی شد. نام واقعی او دایانا لنس است و از توانایی‌های این شخصیت می‌توان به مهارت استثنایی در هنرهای رزمی و مبارزات تن‌به‌تن و فریاد فراصوت اشاره کرد. پیش از این کیتی کسیدی نقش دایانا لنس را در سریال Arrow بازی کرده بود که در ادامه به قناری سیاه تبدیل شد. همچنین چند نسخه متفاوت از این شخصیت نیز در طول سریال معرفی شده بود.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فیلم Black Canary از جمله تاریخ پخش و کارگردان آن در دسترس نیست، اما این فیلم از دنیای DC تنها فیلمی نیست که برای پخش از شبکه HBO Max در دست ساخت است. پیش از این ساخت فیلم Batgirl و فیلم Blue Beetle برای پخش از این سرویس استریم تایید شده بود و همچنین یک سریال براساس سوپرمن سیاه‌پوست نیز برای HBO Max در دست ساخت است. میشا گرین بیشتر برای ساخت سریال Lovecraft Country و سریال Underground شناخته می‌شود و در حال حاضر وظیفه نوشتن فیلمنامه و کارگردانی فیلم Tomb Raider 2 را بر عهده دارد.
تانی کال

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *