ساخت قست دوم A Quiet Place تایید شد

کمپانی پارامونت تایید کرد که توسعه قسمت دوم فیلم سینمایی ترسناک و دلهره آورد A Quiet Place به تازگی آغـاز شده است. قسمت اول این فیلم ترسناک PG-13 چند هفته قبل پا به گیشه گذاشت و از همان ابتدا مورد تحسین منتقدین قرار گرفت، در گیشه هم با استقبال و فروش غیرمنتظره ای روبرو شد. پس اصلا جای تعجب ندارد که خبر ساخته شدن قسمت دوم آن را بشنویم، و همانطور که انتظار داشتیم استودیو بطور رسمی A Quiet Place 2 را تایید کرد.

قسمت اول فیلم A Quiet Place به کارگردانی ﺟﺎﻥ ﮐﺮﺍﺯﯾﻨﺴﮑﯽ و با نقش آفرینی خودش در کنار همسرش امیلی بلانت، داستان یک زمین را روایت می کند کـه توسط موجوداتی عجیب به نابودی کشیده است، جانورانی که به صدا واکنش نشان می دهند و با هر موجود زنده ای که روبرو شوند آن را می کشند. ﮐﺮﺍﺯﯾﻨﺴﮑﯽ و بلانت در نقش والدین یک خانواده ظاهر شده اند که به شدت تلاش می کنند تا خود و فرزندان خودشان را در این دنیای پسارستاخیزی زنده نگه دارند. این فیلم به خاطر روایتی که دارد خیلی مورد تحسین قرار گـرفته است، که شامل دیالوگ های کوتاه و صحنات ترسناک جالبش می شود. از زمانی که فیلم پا به گیشه گذاشت، تا امروز در سراسر جهان ۲۱۳ میلیون دلار فروخته و هنوز اکران آن در چند کشور از جمله چین آغاز نشده است. از آنجا که A Quiet Place با یک بودجه ۱۷ میلیون دلاری ساخته شده، تا همین نقطه هم سود زیادی برای استودیو داشته است.

حال طبق یک گزارش تازه منتشر شده از سوی وبسایت Variety، اطلاعیه رسمی درباره شروع توسعه قسمت دوم A Quiet Place توسط ﺟﯿﻢ ﺟﯿﺎﻧﻮﭘﻮﻟﻮﺱ ﻣﺪﯾﺮ ﻋﺎﻣﻞ ﺍﺟﺮﺍﯾﯽ ﭘﺎﺭﺍﻣﻮﻧﺖ ﭘﯿﮑﭽﺮﺯ در همایش CinemaCon داده شده است. او بطور رسمی اعلام کرد که به تازگی در حال کار بر روی قسمت دوم A Quiet Place هستند. اطلاعات بیشتری در این مورد داده نشد، چون هنوز اکران قسمت اول به پایان نرسیده و نمی توانند فعلا در مـورد قسمت دوم صحبت کنند. بنابراین هنوز نمی دانیم که قسمت دوم توسط چه کسی کـارگردانی خواهد شد، یا اینکه بازیگران فیلم اول برای ادامه هم باز میگردند یا نـه. اطلاعاتی در مورد زمان تقریبی شروع تولید یا اکران A Quiet Place 2 هم داده نشد، پس منتظر انتشار اطلاعات بیشتر باشید.

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *