ساخت موسیقی متن فیلم X-Men: Dark Phoenix توسط هانس زیمر

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، هانس زیمر قرار است بار دیگر ساخت موسیقی یک فیلم ابرقهرمانی دیگر را بر عهده بگیرد. زیمر که وظیفه ساخت موسیقی متن سه‌گانه شوالیه تاریکی (Dark Knight) و مجموعه دزدان دریایی کارائیب (Pirates of the Caribbean) را در کارنامه دارد، ساخت و ضبط موسیقی متن فیلم X-Men: Dark Phoenix را بر عهده گرفته است. این خبر باعث شگفتی بسیاری شده است، چرا که او در سال ۲۰۱۶ و پس از انتشار فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) اعلام کرد که دیگر موسیقی متن هیچ فیلم ابرقهرمانی را نخواهد ساخت. زیمر در سال ۲۰۱۶ به BBC’s HardTalk گفت:

من رسما از ساخت موسیقی متن فیلم‌های ابرقهرمانی بازنشسته شده‌ام. من ۱۲ سال پیش با کریستوفر نولان پروژه ساخت موسیقی فیلم Batman Begins را انجام دادم. ممکن است که سه‌گانه شوالیه تاریکی برای شما سه فیلم باشند، اما برای من، ۱۱ سال از زندگی و عمر من بوده است.

با وجود اینکه زیمر طی این مدت موسیقی متن هیچ فیلم ابرقهرمانی را قبول نکرده بود، اما در حال حاضر از تصمیم خود عقب نشینی کرده است. ایوان پیترز، بازیگر نقش کوئیک سیلور در فیلم X-Men: Dark Phoenix، اخیرا در پادکست HappySadConfused، شرکت کرده است. او گفت:

من فکر می‌کنم که این فیلم قرار است فوق العاده باشد. من نمی‌دانم که اکنون می‌توانم بگویم یا نه، اما هانس زیمر موسیقی متن این فیلم را خواهد ساخت.

هنوز مشخص نیست که چه چیزی باعث بازگشت زیمر به ساخت موسیقی فیلم‌های ابرقهرمانی شده است و آیا این موضوع به معنای منصرف شدن او از تصمیم قبلی‌اش است یا اینکه این تنها یک تغییر عقیده موقتی خواهد بود. با وجود اینکه هنوز دلیل عقب نشینی زیمر از تصمیمش مشخص نیست، اما پیترز از تجربه حضور در فیلم X-Men: Dark Phoenix سخن گفت و بازی در این فیلم را تجربه لذت‌بخشی می‌داند. پیترز گفت:

سیمون کینبرگ کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته که در این پروژه بسیار آماده و حرفه‌ای بوده است. انرژی متفاوتی در پشت صحنه ساخت فیلم وجود داشت و همه چیز مثل ساعت انجام می‌شد. همه چیز در این پروژه کاملا یک‌ پارچه و در یک سطح بودند و بنابراین کار در این پروژه، برای من یک تجربه لذت بخش و خوب بوده است.

کارگردانی فیلم X-Men: Dark Phoenix بر عهده سیمون کینبرگ بوده است. با وجود اینکه، این فیلم اولین تجربه کارگردانی او است، اما کینبرگ با این مجموعه غریبه نیست و به‌عنوان تهیه کننده و نویسنده در پروژه‌های مختلف سینمایی و تلویزیونی دنیای افراد ایکس (X-Men) از جمله فیلم X-Men: The Last Stand (مردان ایکس: آخرین ایستادگی)، فیلم X-Men: Days of Future Past (مردان ایکس: روزهای گذشته آینده) و فیلم X-Men: Apocalypse (مردان ایکس: آپوکالیپس)، حضور داشته است. جیمز مک‌آووی در نقش پروفسور ایکس، مایکل فاسبندر در نقش مگنیتو، جنیفر لارنس در نقش میستیک، سوفی ترنر در نقش جین گری، جسیکا چستین در نقش آنتاگونیست اصلی فیلم، نیکولاس هولت در نقش بیست، تای شرایدن در نقش سایکلاپس، الکساندرا شیپ در نقش استورم، کدی اسمیت-مک‌فی در نقش نایت‌کراولر، ایوان پیترز در نقش کوئیک سیلور، کتا ابرهارت در نقش لونا و اسکات شپرد در نقش دکتر جان گری، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم X-Men: Dark Phoenix حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم X-Men: Dark Phoenix برای اکران در تاریخ ۲ نوامبر ۲۰۱۸ (۱۱ آبان ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.

تانی کال

برگرفته از Gamespot

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *