همانطور که می‌دانید اخیرا استودیو بازیسازی Creative Assembly سازنده سری بازی‌های Total War و Total War: Warhammer از ساخت نسخه جدیدی در این سری با عنوان Total War: Warhammer 2 خبر داده است، حال این استودیو در خبری دیگر بیان کرده است که ساخت نسخه تاریخی این سری نیز به خوبی در حال پیشرفت است و نسخه‌های تاریخی Total War به دست فراموشی سپرده نشده است.

بیانیه اعلام شده از سوی سازندگان در رابطه با معرفی بازی Total War: Warhammer 2، منجر به ایجاد نگرانی در بین بسیاری از طرفداران این مجموعه شده است که مبادا عناوین تاریخی و خاطره انگیز این سری از چرخه توسعه و تولید سازندگان خارج شود.

در همین رابطه متنی در وب سایت اختصاصی سری بازی‌های Total War منتشر شده است که در قسمت زیر می‌توانید مطالعه کنید:

اخیرا از ما سوالات متعددی درباره زمان عرضه نسخه تاریخی بعدی این سری پرسیده می‌شود، طرفداران ما باید بدانند هدف ما این است که محتویات تاریخی متنوعی را در طول ماه‌ها و سال‌های آینده در دسترس آن‌ها قرار دهیم و ما تنها بر روی یک پروژه خاص تمرکز نکرده‌ایم.

آقای Michael Whelan، مدیر انجمن‌های این استودیو تاکید کرد که نسخه تاریخی بعدی این بازی در حال توسعه می‌باشد، به گفته او:

یک تیم مجزا بر روی تمام بخش‌های بازی در حال کار هستند و اینک روند طراحی بازی به درستی پیش می‌رود، علاوه بر این تیم سازنده تعدادی طرح اولیه برای شخصیت‌ها و نقشه‎های مفهومی بازی در نظر گرفته‌اند که بسیار قوی طراحی شده‌اند. همانطور که می‌دانید ما تاکنون تجربه ای در ساخت بازی در این دوره تاریخی نداشته‌ایم بنابراین از متخصصین تاریخ در این زمینه مشورت گرفته و تحقیقات گسترده‌ای انجام داده‌ایم تا بازی در مسیر درستی قرار بگیرد.

استودیوی Creative Assembly اعلام کرده است که در حال کار بر روی محتویات تاریخی بیشتری از این مجموعه می‌باشد، همچنین سازندگان نسخه‌های پیشین سری Total War همچون بازی‌های Total War: Rome II و Total War: Attila نیز تیم جدیدی را برای ساخت بسته‌های الحاقی مستقل از بازی اصلی تشکیل داده‌اند.

گفتنی است که هنوز تاریخ خاصی برای انتشار بازی Total War: Warhammer 2 مشخص نشده است، اما می‌توان گفت که این بازی به طور قطع در سال جاری میلادی عرضه خواهد شد. با انتشار این بازی، شاهد تکمیل شدن سه گانه سری Total War: Warhammer خواهیم بود.

گیمفا

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *