سازندگان «ماتریکس» استودیوی فیلمسازی خود را به فروش می‌رسانند

واچوفسکی‌ها که تولید سه‌گانه «ماتریکس» و چندین اثر دیگر از جمله «صعود ژوپیتر» (Jupiter Ascending)، و «وی مثل وندتا» (for Vendetta ) را در کارنامه دارند،

قیمت پیشنهادی آنان برای ساختمان ۱۹۰۰ متر مربعی استودیو نزدیک به ۵ میلیون دلار بوده و بسیار نازل‌تر از قیمتی است که خانواده واچوفسکی برای خرید و بازسازی پراخت کردند.

این ساختمان جایی بود که لیلی و لانا واچوفسکی فیلم‌های «اطلس ابر»، «صعود ژوپیتر» و سریال «سنس‌ایت» (Sense8) نت‌فلیکس را تولید کردند. به گفته «کارین واچوفسکی» فیلمبرداری‌ها عموماً در برلین انجام می‌شده اما از آنجا که پروژه‌ها به شدت به جلوه‌های ویژه وابسته بودند، بسیاری از آنچه می‌بینید در این ساختمان انجام شده است.

در این ساختمان که هفته آینده به فروش گذاشته می‌شود، پنل‌های خورشیدی، کفپوش متشکل از مواد بازیافت شونده، ایستگاه شارژ خودروهای الکتریکی و دیگر ویژگی‌های محافظ محیط زیست به کار برده شده است. فضای داخلی آن نیز شامل اتاق‌های کنفرانس، فضای کاری برای ۴۵ نفر، سالن تئاتر ۳۶ نفری، ورزشگاه بستکتبال سرپوشیده، آشپزخانه با قابلیت خدمات‌دهی برای رویدادهای بزرگ، اتاق ماساژ و غیره است.

لانا و لینی واچوفسکی برای بازسازی این ساختمان با معماری به نام «ویلیام کچام» همکاری کردند تا ساختمان سبز دلخواه خود را بسازند. این قابلیت‌ها شامل نصب سیستم پیشرفته استفاده مجدد و تصفیه آب، و آسانسور هیدرولیک می‌شوند.

کارین واچوفسکی همسر لانا می‌گوید: «اینجا مکانی رؤیایی برای ما بود. پس از پایان فیلمبرداری سریال Sense 8 خانواده تصمیم گرفت که این استودیو را تعطیل کند.»

این استودیو بی سر و صدا در شیکاگو فعالیت می‌کرد اما چندین ستاره هالیوودی از جمله «تام هنکس»، «سوزان سراندون»، «هالی بری»، «هیو گرنت»، «کوین بیکن»، و «سم اسمیت» به این مکان آمد و شد کرده‌اند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *