سازندگان Ready Or Not قسمت بعدی Scream را کارگردانی می‌کنند

همانگونه که پاییز گذشته گزارش شد، «جیغ» آخرین چندگانه‌ی ترسناکی خواهد بود که برای مخاطبین جدید بازسازی می‌شود. هرچند ممکن است این اتفاق خوشایند هواداران ژانر وحشت نباشد، اما به نظر می‌رسد که «اسپای‌گلس میدیا» برای کارگردانی قسمت جدید «جیغ» فیلمسازان درخوری را یافته باشد.

«هالیوود ریپورتر» گزارش می‌دهد که «متیو بتیلنی-اولپین» و «تایلر گیلت» و «چاد ویله‌لا» که گروه فیلمسازی «ریدیو سایلنس» را بنا نهاده‌اند، با «اسپای‌گلس میدیا» به توافق رسیده‌اند تا «جیغ» را بازسازی کنند. در این گزارش از ماهیت فیلم جزئیاتی فاش نمی‌شود، و هنوز مشخص نیست که آیا فیلم دنباله‌ای برای «جیغ ۴» (Scream 4) است یا استودیو قصد دارد چندگانه را ریبوت کند.

«جیغ» یک چندگانه‌ی ترسناک خاطره‌انگیز است که توسط «وس کریون» کارگردان و «کوین ویلیامسون» نویسنده خلق شد. این فیلم ساختار زیرژانر اسلشر را شکست و به یکی از تأثیرگذارترین چندگانه‌های ترسناک تاریخ سینما تبدیل شد. گفتنی است «وس کریون» برای اولین بار در تولید یک قسمت جدید از این چندگانه مشارکت نخواهد کرد چرا که در سال ۲۰۱۵ از دنیا رفت.

با این حال، «ریدیو سایلنس» سال گذشته با فیلم «آماده یا نه» که به شکلی غیرمنتظره پرفروش شد، نشان داد که ژانر وحشت را می‌شناسد. آن فیلم با بودجه‌ی ۶ میلیون دلاری تولید شد و ۵۷ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. انتخاب این فیلمسازان منطقی به نظر می‌رسد زیرا آن‌ها موفق شدند در فیلم «آماده یا نه» وحشت و طنز را هوشمندانه در هم‌ آمیزند.

تاریخ اکران قسمت بعدی «جیغ» هنوز مشخص نشده است.

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *