«ساشا بارون کوهن» در سریال جنجالی «آمریکا چه کسی است؟» سیاسیون آمریکایی را دست می‌اندازد

«اسکار وایلد» شاعر و نویسنده ایرلندی می‌گوید، «در دنیا تنها یک چیز بدتر از این است که درباره‌ات حرف بزنند، و آن اینکه درباره‌ات حرف نزنند.»

این نقل قول از نویسنده نمایش‌نامه «اهمیت جدی بودن» شاید تا حدودی غم «ساشا بارون کوهن» و شبکه شوتایم را تسکین دهد. چرا که با تمام هیاهویی که اطراف «آمریکا چه کسی است؟» به گوش می‌رسید، پخش سریال در ۱۵ جولای آن هم در ساعت پربیننده ۲۲ موفق نشد توجه مخاطبین زیادی را به خود جلب کند.

یکشنبه شب گذشته تنها ۳۲۷ نفر به سراغ شبکه کابلی شوتایم رفتند تا ستاره فیلم «بورات» را ببینند که سناتور «برنی سندرز»، فعالان کنترل سلاح، «ترنت لات»، طرفداران «دونالد ترامپ» و دیگران را در اولین اپیزود آن دست می‌اندازد. در میان بینندگان ۱۸ تا ۴۹ ساله «آمریکا چه کسی است؟» ریتینگ بسیار پایین ۰.۱ را به جای گذاشت. بدین ترتیب این سریال با همه مخفی‌کاری‌هایی که پیرامونش انجام شد، به عنوان هفتادمین سریال اوریجینال شبکه شناخته خواهد شد.

همزمان با «آمریکا چه کسی است؟» شبکه ورزشی «فاکس اسپورتس ۱» مسابقات UFC را روی ایر برد و ۷۵۴ هزار بیننده را جذب کرد.

البته به مانند دیگر سریال‌ها، عرضه «آمریکا چه کسی است؟» تنها به تلویزیون محدود نشد. شوتایم به امید تکرار موفقیت سریال «پاور» در نشر دیجیتال، این سریال را تقریباً یک روز قبل از پخش تلویزیونی به صورت آنلاین هم در دستگاه‌های On Demand و سرویس‌های استریمینگ منتشر کرد.

طبق اعلام شوتایم، تعداد بینندگان سریال با احتساب تمامی پلتفورم‌های مختلف به ۱ میلیون نفر می‌رسد. پخش اینترنتی این سریال در تاریخ ۱۵ جولای ۳۰۱ هزار مشاهده را به دنبال داشت.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *