ساعت هوشمند Arrow با نمایی بسیار جذاب و چشمگیر طراحی شد که علاوه بر دوربین 5 مگاپیکسلی، لنز قابل چرخش نیز دارد.

همانطور که می دانید، اولین ساعت هوشمند، متعلق به شرکت سامسونگ می باشد که با نام گلکسی گیر معرفی شد و با وجود دوربین نه چندان با کیفیت، عکسبرداری را برای کاربران خود فراهم کرد. اکنون کمپانی دیگری با نام Arrow ، اقدام به طراحی ساعت هوشمندی کرده که به دوربین مجهز است و به قصد تولید آن در بازار جهانی، طرح آن را در وبسایت جذب سرمایه ی Indiegogo قرار داده است.

این شرکت، طراحی زیبا و چشمگیری را برای ساخت این ساعت هوشمند ارائه کرده که علاوه بر سازگاری آن با دو سیستم عامل اندروید و آیفون، از ویژگی های منحصر به فرد دیگری نیز بهره مند است.  دوربین این اسمارت واچ، دارای کیفیت 1080 پیکسلی HD و لنز چرخشی 360 درجه ای می باشد.
بر خلاف تصور بسیاری از کاربران، دوربین این دستگاه با دوربین های 360 درجه ای متفاوت بوده و در واقع لنز آن در لبه و یا حاشیه ی نمایشگر تعبیه شده است و ثبت عکس در زوایای مختلف با چرخش حاشیه ی نمایشگر همراه خواهد بود.

ساعت هوشمند Arrow دارای دوربین با قابلیت چرخش 360 درجه

ساعت هوشمند Arrow با دوربین و لنز چرخشی 360 درجه

با توجه به قابلیت ها و مشخصات بی نظیر، برای این محصول، قیمت 150 دلاری تعیین شده که محبوبیت و جذابیت آن را در میان کاربران دو چندان کرده است. این ساعت هوشمند دارای حافظه داخلی ذخیره سازی 8 گیگابایتی می باشد که ثبت و ذخیره ی تصاویر و ویدئو های گرفته شده توسط این دستگاه را امکان پذیر می کند و از این رو انتقال آن به رایانه و کامپیوتر های شخصی از طریق WiFi و یا بلوتوث، می تواند در زمان طولانی تری انجام شود.

Arrow برای ساعت هوشمند جدیدش، دوربین 5 مگاپیکسلی 1080p با قابلیت لرزشگیر اپتیکال در نظر گرفته است که کیفیت بهتری را در هنگام ضبط ویدئو و ثبت تصاویر به همراه دارد. البته وجود قابلیت لرزش گیر اپتیکال در این دوربین، سبب شده است که این محصول برای کاربران، جذاب تر از دیگر اسمارت واچ ها به شمار آید.

برخی توسعه دهندگان ساعت هوشمند Arrow، ادعا کرده اند که با وجود باتری 400 میلی آمپری، این محصول قادر است با هر بار شارژ حدود بیست ساعت پاسخگوی نیاز کاربر باشد. ضمن این که نمایشگر OLED نیز یکی از نمایشگر های پر مصرف برای این محصول است.
سیستم عامل Arrow Wear OS در این اسمارت واچ قابل اجراست که به گفته ی سازندگان، از سیستم عامل توسعه یافته ی اندروید 5.1 می باشد.
گفتنی است که این دستگاه، با بند 24 میلی متری استاندارد همراه بوده و از بلوتوث 4.2، شبکه ی وای فای 802.11 b/g/n و حافظه ی داخلی 8 گیگابایتی بهره مند است.

ساعت هوشمند arrow علاوه بر ویژگی های مذکور، از ردیابی تناسب اندام، و جی پی اس برخوردار است و کاربران می توانند به تماس های صوتی و پیام ها پاسخ دهند و حتی نوتیفیکیشن های برنامه های مختلف را مشاهده کنند.

ساعت هوشمند Arrow با دوربین و لنز چرخشی 360 درجه

ساعت هوشمند Arrow با دوربین و لنز چرخشی 360 درجه

این ساعت هوشمند، قادر است با کتابخانه ی چند رسانه ای محلی، Sync شود و بدون اتصال به دستگاه های دیگر، فایل های سینک شده را پخش نماید. شاید ویژگی خوشایند اسمارت واچ Arrow، کنترل و تنظیم سرویس Stream های محبوب باشد که می تواند به کمک رابط کاربری، ظاهر نمایشگر این ساعت را نیز تغییر دهد. به این ترتیب، دیگر نیاز نیست در هنگام ورزش و یا فعالیت های روزمره، گوشی هوشمند خود را بیرون آورید.

ساعت هوشمند Arrow با دوربین و لنز چرخشی 360 درجه

ساعت هوشمند Arrow با دوربین و لنز چرخشی 360 درجه

در مجموع، مشخصات ساعت هوشمند Arrow، با وجود قیمت 150 دلاری بسیار خوشایند است ضمن اینکه با گوشی های هوشمند اندروید و آیفون، نیز سازگازی دارد. این در حالی است که اخیرا بازار ساعت های هوشمند، نوآوری قابل ملاحظه ای با خود به همراه نداشته است و در نتیجه حضور این ساعت هوشمند می تواند سبب اجرایی کردن ایده های جدید در دنیای گجت های هوشمند شود.


تا کنون کمپانی Arrow موفق به کسب 800 درصد معادل 8 برابر سرمایه ی اولیه شده و قیمت محصول خود را 150 دلار اعلام کرده است. مشتریانی که تمایل به خرید بند چرمی و یا فلزی از این محصول را دارند، می توانند با پرداخت 170 و یا 190 دلار صاحب اسمارت واچ Arrow شوند. البته این شرکت بند این ساعت را به صورت مجزا نیز به فروش می رساند و به همین جهت، کاربان و علاقمندان می توانند چند بند از آن را خریداری کرده و متناسب با نوع پوشش از آن استفاده نمایند.

باید اعلام کنیم که این محصول از قابلیت ضد آب بی بهره می باشد و تنها دارای گواهینامه ی IP65 بوده که گویای مقاومت آن در برابر گرد و غبار و قطرات ریز آب است.

بر طبق گفته های سازندگان این دستگاه، انتظار می رود که این محصول در فوریه ی سال 2018 روانه ی بازار شود.

ویترینو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *