سامسونگ با معرفی دو گوشی گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس توجه همگان را به خودش جلب کرد. این کمپانی اخیرا با ارسال یک پست در وبلاگش صحبت‌های بیشتری در رابطه با چگونگی ساخت و طراحی این دو پرچمدار جدیدش کرده است. عمده این صحبت‌ها درباره نحوه طراحی اساسی درونی و بیرونی این دو گوشی، طراحی رابط کاربری اختصاصی و ساخت بیکسبی دستیار صوتی معروف این کمپانی، بوده است.

گوشی‌های جدید گلکسی با طراحی و ساخت خاص‌شان یک پنجره‌ جدید را به سمت طراحی تلفن‌های هوشمند نسل آینده باز کرده‌اند. آن‌ها می‌توانند به راحتی الگوی نسل‌های بعدی تلفن‌های همراه قرار بگیرند.

با گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس از نسبت تصویری همیشگی 16:9 در نمایشگر فاصله خواهید گرفت و همین موضوع باعث شده تا از حداقل حاشیه در چهار لبه دو گوشی استفاده شود. با نمایشگری که این بار با نام Infinity Display خوانده می‌شود، همه چیز بلندتر و کشیده‌تر به نمایش گذاشته خواهد شد و بر همین اساس است که نسبت تصویری 18.5:9 در آن ایجاد می‌گردد. ال‌جی هم چنین چیزی را در پرچمدار جدیدش یعنی G6 قرار داده؛ اما نسبت تصویری آن باعث شده تا نمایشگر کوتاه‌تر از گلکسی S8 باشد.

اگر می‌خواهید به اطلاعات بیشتر در رابطه با بیکسبی، نمایشگر بلند، سخت افزار و طراحی خاص گلکسی S8 دسترسی داشته باشید می‌توانید ازاین لینک استفاده کنید. پست کامل سامسونگ در وبلاگش درباره دو پرچمدار جدیدش را می‌توانید از اینجا دنبال کنید.

آی تی رسان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *