کمپانی Pulse Films امروز اعلام کرده است که کاترین اوبراین، فیلم Lost Transmissions (انتقال از دست رفته) را کارگردانی خواهد کرد و سایمون پگ (Star Trek, Mission: Impossible, Shaun of the Deadd) نیز در آن نقش آفرینی خواهد کرد. توماس بنسکی و لوکاس اوچوا تولید فیلم را بر عهده دارند و برایان لوی نیز تهیه کننده ی اجرایی فیلم می باشد.

فیلمنامه ی فیلم که نوشته ی اوبراین می باشد، یک ترانه سرای خجالتی به نام هانا را دنبال می کند که متوجه می شود دوستش، تهیه کننده ی محترم تئو راس، داروهای اسکورفیزی اش منقضی شده است. هانا گروهی از دوستان را جمع می کند تا کمک کنند تا تئو را به یک مرکز روانپزشکی ببرند، همانطور که به واسطه ی زرق و برق لس آنجلس، توهمات و هذیان هایش پیشی می گیرند، بقیه نیز در تعقیب او هستند. از اوج راک اند رول تا پایین ترین سطح، این داستانی گفته نشده از قهرمانان پشت پرده می باشد.

توماس بنسکی بیان می کند:

“در کمپانی، ما همیشه در حال کشف و حمایت کردن از فیلمسازان جدید هستیم و در نتیجه ما در مورد کاترین و اولین فیلمش بسیار هیجان زده ایم. ما بسیار هیجان زده ایم که می خواهیم این داستان واقعی قابل توجه را با کارگردانی کاترین اوبراین و بازی هنرمند با استعداد، سایمون پگ به روی پرده بیاوریم.”

کاترین اوبراین در این مورد اضافه می کند:

“در طرز برخورد با سلامت روانی، فیلم Lost Transmissions (انتقال از دست رفته) ترکیبی از عناصر کمدی و تراژدیک می باشد. سایمون هماهنگی بسیار منحصر به فردی دارد که می تواند طیف وسیعی از کمدی را در لحظاتی بازی کند که هنوز حس واقعی دارند. من از به کارگیری او و استعداد و مهارت های بسیار خوبش در این فیلم بسیار هیجان زده ام.”

بیاتومگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *