شان بروک (Sian Brooke) که برای بازی در نقش خواهر شرلوک هولمز (Sherlock Holmes) از شبکه‌ی بی بی سی شناخته شده است قرار است نقشی کلیدی در فیلم Mission: Impossible «ماموریت غیرممکن» داشته باشد و در کنار تام کروز (Tom Cruise) در فیلم بعدی از این فرانچایز که ساخته‌ی مشترک کمپانی‌های پارامونت (Paramount) و اسکای‌دنس (Paramount) است حضور داشته باشد. ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson)، سایمون پگ (Simon Pegg) و جرمی رنر (Jeremy Renner) هم در این فیلم حضور خواهند داشت، ولی میزان تاثییرگذاری آن‌ها هنوز مشخص نشده است. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

ونسا کربی (Vanessa Kirby) از سریال The Crown «تاج» و هنری کویل (Henry Cavill) از جهان توسعه یافته‌ی DC هم در این فیلم حضور خواهند داشت. کریستوفر مککوری (Christopher McQuarrie) که فیلم قبلی این فرانچایز، Mission: Impossible — Rogue Nation «ماموریت غیر ممکن – ملت سرکش»، را نیز کارگردانی کرده بود قرار است ششمین فیلم ماموریت غیرممکن را بر اساس فیلمنامه‌ای که خودش نوشته است کارگردانی کند.

شان بروک برای بازی در سریال All About George «همه چیز درباره جورج» و Cape Wrath در بریتانیا شناخته شده بود، ولی حضورش در سریال Sherlock «شرلوک» بود باعث جلب توجه تهیه کنندگان این فیلم شده است.

هنوز اطلاعاتی از دساتان فیلم منتشر نشده است، ولی بر اساس گزارشات هنری کویل نقش دست راست رئیس بخشی که تام کروز در آن کار می‌کند را دارد. در فیلم Mission: Impossible — Rogue Nation «ماموریت غیر ممکن – ملت سرکش»، آلک بالدوین (Alec Baldwin) نقش رئیس تام کروز را داشت، ولی هنوز معلوم نیست که باز هم در این نقش حاضر خواهد شد و شاید مانند بازیگران دیگر این نقش یعنی آنتونی هاپکینز (Anthony Hopkins)، لارنس فیشبرن (Laurence Fishburne) و تام ویلکینسون (Tom Wilkinson) عوض شود. همچنین تام کروز در کنار دیوید الیسون (David Ellison) تهیه کنندگان این فیلم هستند.

توسط اشکان دولتی

گیمفا

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *