ستاره سریال «خاطرات خون‌آشام» در سریال خون‌آشامی نت‌فلیکس بازی می‌کند

«ایان سامرهلدر» یک سال پس از پایان سریال «خاطرات خون‌آشام» در سریال دیگری در ژانر خون‌آشام بازی می‌کند. این سریال 10 اپیزودی که «V-Wars» نام دارد، از کتاب پرفروشی به همین نام نوشته «جاناتان مابری» اقتباس می‌شود. سامرهلدر علاوه بر ایفای نقش در سریال، اپیزودهایی از آن را نیز کارگردانی خواهد کرد.

کتاب منبع الهام سریال، در سال 2012 توسط انتشارات آی‌دی‌دابلیو وارد بازار شد. سامرهلدر در سریال در نقش «لوتر سوان» به ایفای نقش می‌پردازد ، دکتری که وقتی بهترین دوستش «مایکل فین» در اثر بیماری مرموزی به خون‌آشام تبدیل می‌شود و باید از انسان‌ها ارتزاق کند، به دنیای وحشتناک دیگری قدم می‌گذارد. با همه‌گیر شدن این بیماری، جامعه به دوبخش تقسیم می‌شود: مردم عادی و خون‌آشامانی که تعدادشان در حال افزایش است. در حالی که سوان سعی در درک چگونگی به وقوع پیوستن ماجرا دارد، فین به قدرت می‌رسد و رهبری عالم زیرزمینی خون‌آشامان را به دست می‌گیرد.

«برد ترنر» که سابقه کارگردانی اپیزودهایی از سریال‌های «24»، و «استارگیت» را در کارنامه دارد، اپیزود پایلوت سریال را کارگردانی می‌کند. «ویلیام لورین» و «گلن دیویس» نیز به عنوان شورانر انجام وظیفه خواهند کرد.

سامرهلدر با ایفای نقش «دیمون سالواتوره» در سریال «خاطرات خون‌آشام» شبکه CW چهره شد، سریالی که سال گذشته پس از هشت فصل پایان یافت. وی برخی از اپیزودهای فصول هفتم و هشتم را نیز کارگردانی کرد.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *