ستاره سریال 13 Reasons Why به قسمت چهارم Avengers پیوست

«کاترین لنگفورد» پس از بازی در سریال پربیننده «به ۱۳ دلیل» (13 Reasons Why) با پیوستن به دنیای سینمایی مارول همچنان به طی کردن مدارج ترقی ادامه می‌دهد.

به نوشته The Wrap، لنگفورد به قسمت چهارم «انتقام‌جویان» ملحق شده و حتی صحنه‌ها مربوط به او فیلمبرداری شده‌اند. البته این گزارش منطقی به نظر می‌رسد چرا که فیلمبرداری پروژه به پایان رسیده است. هنوز نقش لنگفورد در دنباله «جنگ بی‌نهایت» مشخص نیست اما همین مسئله کافی است تا هواداران شروع به گمانه‌زنی در این باره کنند.

نام لنگفورد با سریال «به ۱۳ دلیل» شبکه نت‌فلیکس که از رمانی پرفروش اقتباس می‌شد بر سر زبان‌ها افتاد. این سریال در مورد مرگ شخصیت او اوست، اما لنگفورد در فصل دوم آن هم نقش خود را تکرار می‌کند.

علاوه بر «اونجرز ۴»، او قرار است در سریال «نفرین شده» (Cursed) نت‌فلیکس در مورد شاه آرتور افسانه‌ای هم ظاهر شود. لنگفورد در این مجموعه نقش Nimue یا «بانوی دریاچه» را بازی می‌کند.

اگرچه مارول تمام تلاش خود را می‌کند تا اطلاعاتی از قسمت چهارم «انتقام‌جویان» به بیرون درز نکند، اما هفته گذشته شاهد انتشار تصویر جدیدی از «گوئینت پالترو» در لباس «مرد آهنی» بودیم. این تصویر باعث شد هواداران پیش‌بینی کنند که این کاراکتر ناجی ابرقهرمانان خواهد بود. «فرانک گریلو» بازیگر فیلم «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» نیز چندی پیش فاش کرد که شخصیت او «براک “کراس‌بونز” راملو» در قسمت بعدی «اونجرز» به صورت فلش‌بک بازخواهد گشت.

«کوین فایگی» اخیراً با انجام یک مصاحبه اعلام کرده است که تریلر اول «اونجرز ۴» پیش از پایان سال جاری میلادی عرضه خواهد شد. «اونجرز ۴» در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ اکران می‌شود.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *