استودیوی Legendary در نظر دارد با استفاده از روش جدیدی که آن را خلق دنیای واحد هیولاها قلمداد می‌کند، کراس‌اوری را به وجود آورد که تا به اکنون هیچکس آن را بر روی پرده سینماها تجربه نکرده‌است: نبرد نهایی مابین گودزیلا و کینگ کانگ. فیلم Godzilla به کارگردانی گرت ادواردز (Gareth Edwards) در سال ۲۰۱۴ نقطه آغازی بر خلق این دنیای واحد بود که به دلیل مخفی نگه داشتن هیولای اصلی فیلم در بیشتر مدت زمان آن، و تمرکز بر روی شخصیت‌های انسانی با بازی آرون تایلر جانسون (Aaron Taylor-Johnson) و الیزابت اولسن (Elizabeth Olsen)، واکنش‌های متفاوتی را از طرف مخاطبان دریافت کرد. با این وجود، ظاهرا حضور کینگ کانگ در فیلم پیش روی Kong: Skull Island به مراتب پررنگ‌تر خواهد بود و شخصیت‌های اصلی انسانی توسط تام هیدلستون (Tom Hiddleston) و بری لارسون (Brie Larson) به نمایش در می‌آیند. با سینماگیمفا همراه باشید.

پس اکران فیلم کانگ، عنوان بعدی در این دنیای واحد Godzilla: King Of Monsters «گودزیلا: پادشاه هیولاها» خواهد بود که به تازگی مشخص شد مایکل دورتی (Michael Dougherty) کارگردانی آن را بر عهده خواهد داشت. با قرار گرفتن فیلم در مسیر مناسب خود پس از جدایی ادواردز از آن، حال مشخص شده‌است که فیلم برای نقش اصلی خود از ستاره‌ای در حال ظهور استفاده خواهد کرد.

میلی بابی براون (Millie Bobby Brown) به عنوان نقش اصلی برای دنباله فیلم گودزیلا انتخاب شده‌است، اما تا به این لحظه جزئیات در مورد شخصیت او منتشر نشده‌است. براون بسیار سریع با عملکرد عالی خود در نقش یازده در سریال Stranger Things توانایی‌ها خود را به اثبات رساند که نتیجه آن قرار گرفتن در نقش اصلی فیلمی بزرگ است.

Godzilla: King Of Monsters در تاریخ ۱ خرداد ۱۳۹۸ راهی سینماها خواهد شد.

توسط حمیدرضا قهرمانی

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *